Przetargi.pl
Remont cząstkowy naw. bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1–70 (kationowe niemodyfikowane)

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy naw. bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1–70 (kationowe niemodyfikowane)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zleconych - w miarę zapotrzebowania - przez Zamawiającego poszczególnych zadań związanych z wykonaniem remontów nawierzchni bitumicznych (kategoria ruchu - średni) „grysami na sucho” (grysy bazaltowe i emulsje asfaltowe kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70) przy użyciu maszyn(remonterów np. typu Patchmatic) natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, które Zamawiający może zlecić, zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót, zwanych w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia „Zleceniami”.Remonter winien być wyposażony ponadto w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów. Roboty należy realizować w terminie 14 dni od otrzymania każdorazowego zlecenia. Ostateczny termin zakończenia robót to 31.08.2023 roku. Roboty należy realizować, gdy temperatura otoczenia nie jest niższa od + 10˚ C, a temperatura naprawianej nawierzchni nie niższa niż + 5˚ C.Nie dopuszcza się prowadzenia robót podczas opadów atmosferycznych.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót – podczas prowadzenia robót znaki powinny być utrzymywane w należytym stanie i czystości,- zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania,- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót.Ilości robót podane w kosztorysie ślepym/ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania uzależniona będzie od potrzeb remontowych stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysieofertowym.Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysie ofertowym nie będzie podstawą do zmiany ceny jednostkowej.Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby wzrost kosztówprzedmiotu zamówienia ze względu na użyty do tego celu sprzęt, nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiące.Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:- minimalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach