Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Szkolnej w m. Chróścina

GMINA SKOROSZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOROSZYCE
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    REGON: 531412941
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Szkolnej w m. Chróścina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowości Chróścina (Dz. nr 143, 837) o nawierzchni bitumicznej oraz pobocza w tym: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe- roboty porządkowe (oczyszczenie terenu z gruzu, śmieci, itp.)2) Rozbiórki- rozbiórka istniejących nawierzchni i poboczy3) Roboty ziemne- ścinka poboczy4) Dane techniczne – branża drogowaWarstwy technologiczne- profilowanie i korytowanie podłoża pod nawierzchnie i zagęszczenie ich do współczynnika Is=min. 1,0- wykonanie warstwy technologicznej wzmacniającej z spoiwem hydraulicznym Rm=2,5 MPa5) Elementy drogowe- wykonanie krawężników betonowych najazdowych 15/22 na ławie betonowej z betonu C12/156) Podbudowy – nawierzchnia jezdni i zjazdów- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm7) Nawierzchnie jezdni- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W – warstwa wiążąca - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S – warstwa ścieralna8) Organizacja ruchu- organizacja ruchu zastępczego – wyniesienie, konserwacja w trakcie prowadzenia robót budowlanych, demontaż zgodnie z zatwierdzonym projektem- organizacja ruchu docelowego – wyniesienie zgodnie z zatwierdzonym projektem9) Obsługa geodezyjna w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (podanie długości i powierzchni wykonanej nawierzchni drogowej z podziałem na poszczególne działki, podanie powierzchni wykonanych zjazdów, długości krawężników i innych elementów drogowych oraz podanie ilości wyregulowanych skrzynek wod. kan.) oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),11) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą, 12) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 3 do SWZ (przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy do wykorzystania według uznania Wykonawcy, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót)Załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowyoraz opisany jest w punkcie 5 SWZZałączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie roboty, również nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót.Realizacja zadania odbywa się przy wsparciu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniuZamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych pkt. 9 SWZ.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.d) zdolności technicznej lub zawodowej;Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.- Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub rozbudowie lub remoncie lub przebudowie drogi o wartości na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju robót, dat i miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane, co winien potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty,Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować n/w osobami:- dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej z ograniczeniami lub bez ograniczeń posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) uprawnienia budowlane w ww. specjalności lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji technicznej kierownika budowy (kierownika robót lub inspektora nadzoru) w specjalności drogowej od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.Osoby wskazane w załączniku nr 6 do SWZ muszą brać bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia. W przypadku zmiany osób wskazanych w wykazie osób (Załącznik nr 6 do SWZ) w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać ww. wymagania.Wskazana powyżej osoba musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach