GMINA POLANICA-ZDRÓJ ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
REGON: 890717941 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników w Polanicy -Zdroju z podziałem na dwa zadania : 1) remont chodnika przy ul. Górskiej 2) remont chodnika przy ul. Piastowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont chodnika w Polanicy -Zdroju przy ul. Górskiej - ZADANIE NR 1Remont chodnika w Polanicy -Zdroju przy ul. Piastowskiej ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.1. Wniesienie wadium1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert, przy czym :a) Dla zadania nr 1 ( remont chodnika przy ul. Górskiej ) – w wysokości 800,00 PLNb) Dla zadania nr 2 ( remont chodnika przy ul. Piastowskiej ) w wysokości 3 600,00 PLN2) Wadium może być wniesione w:1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska S.A. o/Polanica-Zdrój nr rachunku 24 1090 2835 0000 0001 5254 3550 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Remont chodników w Polanicy -Zdroju z podziałem na dwa zadania : 1) remont chodnika przy ul. Górskiej ;2) remont chodnika przy ul. Piastowskiej, Nr CRZP/24/2023 ”4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.9) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.a) Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł) – dotyczy zadania nr 1 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł) – dotyczy zadania nr 21.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 2 (dwa) zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie obiektów drogowych (chodniki, ścieżki, nawierzchnie drogowe z kostki kamiennej) o wartości zamówień na łączną kwotę minimum: 150 000,00 zł ( sto pięćdziesiąt tysięcy ) dla zadania nr 1 oraz 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł )- dla zadania nr 2. Zamówienia powinny być potwierdzone dokumentami podpisanymi przez inwestora, że roboty zostały wykonane zgodnie z aktualną wiedzą techniczną i prawidłowo ukończone.Powyższy warunek ten będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, ten podmiot musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.W przypadku składania oferty na oba zadania, wystarczy spełnienie warunku określonego w pkt a dla zadania nr 2.b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:- 1 (jedna) osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie, jako kierownik budowy w ww. specjalnościc) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności:- drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (min. 1 osoba) – minimalny staż projektowy 36 miesięcy;Za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021.1646ze zm.),Kierownik budowy oraz kierownicy robót muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualnezaświadczenie z tej izby). Muszą posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Turystycznej 2 i adaptacja obiektu na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-05-01 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-04-29 - Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.
Dodano: 2024-04-29 - ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
Dodano: 2024-04-29