Przetargi.pl
Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie

Gmina Kozłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, Kozłowo 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6267505 , fax. 89 6267502
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłowo
    Kozłowo 60A 60A
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6267505, fax. 89 6267502
    REGON: 00053825400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie. Zakres prac obejmuje min: - demontaż istniejącej starej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - dostawę i montaż kompletnej, nowej stolarki okiennej z PCV oraz drzwiowej z aluminium (ciepłego) w kolorze białym. Szczegółowo opis stolarki okiennej i drzwiowej został podany w załączniku nr 1 do SIWZ. Stolarka wykonana z profili minimum pięciokomorowych. Charakter stolarki oraz jej funkcjonalność wg. Załącznika nr 1 do SIWZ. - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze ciemny brąz. Wszystkie parapety zewnętrzne mają mieć jednolity wygląd, kolor oraz być wykonane z jednego odcinka blachy. Szerokość nowych parapetów powinna uwzględniać 15 centymetrowe docieplenie budynku w przyszłości. - wyrównanie , naprawę i malowanie tynków oraz gładzi wewnątrz i na zewnątrz otworów okiennych i drzwiowych po wymianie stolarki - wywóz i utylizację zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów zewnętrznych oraz gruzu i innych odpadów, które powstaną na skutek działań Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. - demontaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 74,85m oraz rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 44m - demontaż obróbek z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 80m2 - pokrycie dachów papą termozgrzewalną gr. 4,2 mm z gruntowaniem podłoża emulsją asfaltową-jednowarstwowo w ilości 551m2 - montaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 15 cm w ilości 74,85m - montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 10 cm w ilości 44,0 m - montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 109,38 m2 - dwukrotne cyklinowanie parkietu sali gimnastycznej o wym. 23,60mx11,50 m wraz z przygotowaniem powierzchni - trzykrotne lakierowanie (lakierem chemoutwardzalnym) stosownym dla obiektów sportowych powierzchni parkietu wcześniej przygotowanego o wym. 23,60mx11,50m wraz z oblistwowaniem - odtworzenie istniejących linii wyznaczających pola do gry (kolorystyka tożsama z istniejącą) - w kole środkowym, wykonać napis o treści ZSP Kozłowo im. M. Z. Malewskiej. Wykonana warstwa lakieru powinna zapewniać jednolitą, antypoślizgową powierzchnię odporną na ścieranie, wolną od rys i zadrapań. Podane wymiary są wymiarami poglądowymi i w celu precyzyjnego oszacowania wartości oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na przedmiotowym obiekcie. Nieoszacowanie lub pominięcie któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z wykonania całości przedmiotu zamówienia. 1.1. Zamawiający informuje, że prace będą mogły być prowadzone w godzinach 8-15 oraz w pozostałych godzinach, które szczegółowo muszą być uzgodnione z Zamawiającym. 1.1.1 Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 1.2 Obowiązkiem wykonawcy będzie dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz ze stosownymi atestami ( przede wszystkim atestem higienicznym), certyfikatami, aprobatami technicznymi i gwarancjami na wbudowane materiały ( najpóźniej w dniu zgłoszenia zadania do odbioru technicznego), które wraz z podpisanym przez wyznaczoną komisję protokółem odbioru końcowego i prawidłowo wystawioną fakturą VAT będzie podstawą do wypłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, z tym że jeśli gwarancja producenta na wbudowane materiały jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta. 1.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż określone w zał. nr 1 do SIWZ przy czym Wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne karty zawierające parametry techniczne tych materiałów w celu porównania ich równoważności. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy. 1.8 Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów nowych, własnych, przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ze zm. 1.9 Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 1.10 Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonanych robót. 1.11 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku w pomieszczeniach, w których wymieniana będzie stolarka oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu całości robót. 1.12 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu na teren oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie pracownikowi nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy, a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów, które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ze zm. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 1.14 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach