Przetargi.pl
budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Zyndakach wraz z jej finansowaniem

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska 16a 16a
    11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 00054094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasorkwity.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Zyndakach wraz z jej finansowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę sali gimnastycznej z przeznaczeniem dla uczniów Zespołu Szkół w Zyndakach o następującej charakterystyce: a) obiekt w postaci sali jednonawowej z centralnie zlokalizowanymi boiskami głównymi do gry oraz dwoma boiskami w układzie prostopadłym do osi podłużnej budynku, sala powiązana funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, b) sala zaprojektowana dla 115 osób, gdzie przewiduje się 12 osób ćwiczących, 100 osób na widowni oraz 2 nauczycieli, c) funkcję zaplecza szatniowo-sanitarnego pełnić będą istniejące szatnie zlokalizowane w łączniku pomiędzy budynkiem szkoły a projektowaną salą gimnastyczną, w skład zaplecza wchodzi również projektowany magazyn, korytarz oraz znajdująca się na poddaszu wentylatorownia, komunikacja pozioma w formie wewnętrznego korytarza, d) parametry obiektu: - powierzchnia zabudowy - 548 m2, - powierzchnia użytkowa - 499,3 m2, - kubatura netto - 4489,2 m3, e) zestawienie powierzchni: - przyziemie: sala gimnastyczna - 467,5 m2, magazyn - 21,2 m2, korytarz - 10,6 m2, - poddasze techniczne: wentylatorownia - 31,4 m2, f) posadowienie budynku bezpośrednie za pomocą ław i stóp fundamentowych na głębokości od -2,0 do -3,0 m, g) budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje: - wentylacji mechanicznej, - centralnego ogrzewania, - elektrycznej, - odgromowej, h) dojazd do obiektu w postaci drogi p.poż. zlokalizowanej od istniejącego wjazdu dookoła zabudowań i wyjazd istniejącym wjazdem, i) parametry sali gimnastycznej: - podstawowe wymiary 30,7 x 17,1 m, - ilość kondygnacji - 1, - wysokość całkowita kondygnacji 11,1 m, - wysokość obiektu 11,4 m, 2) zapewnienie finansowania zobowiązań zamawiającego za wybudowaną salę gimnastyczną (wierzytelności) polegające na możliwości zapłaty tychże zobowiązań na następujących warunkach: a) przewiduje się spłatę wierzytelności w kwartalnych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 30 marca 2018 r. do dnia 31 grudnia 2030 r. z uwzględnieniem: - spłaty wierzytelności w roku 2018 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2019 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2020 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2021 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2022 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2023 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2024 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2025 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2026 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2027 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2028 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty wierzytelności w roku 2029 r. w łącznej wysokości 200.000,00 złotych, - spłaty pozostałej kwoty zobowiązań w roku 2030 r., b) zamawiający wyraża zgodę na zbycie przez wykonawcę przysługujących mu wierzytelności zamawiającego z tytułu wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia na instytucję finansującą dopiero po minimum 25 dniach od dnia prawidłowego wystawienia i dostarczenia faktury zamawiającemu, c) w przypadku, kiedy wykonawca przewidzi obowiązek zapłaty przez zamawiającego odsetek z tytułu odroczenia zapłaty wierzytelności, odsetki będą płatne kwartalnie, d) odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia oraz będą naliczane w kwartalnych kalendarzowych okresach obrachunkowych z terminem zapłaty do dnia 15-tego następnego miesiąca, e) zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty wierzytelności wykonawcy bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu, f) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłat wierzytelności, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, g) wykonawca dołączy do oferty promesę instytucji finansującej lub umowę zawartą z instytucją finansującą zapewniające długoterminowe finansowanie spłaty wierzytelności za wybudowaną przez wykonawcę salę gimnastyczną, wraz z warunkami spłaty tych wierzytelności. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szkoły. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 50.000,00 złotych, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty finansowania budowy sali gimnastycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasorkwity.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach