Urząd Gminy w Lipnie ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. A. Mickiewicza 29
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2886202 , fax. 054 2886200
- Data zamieszczenia: 2015-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipnie
ul. A. Mickiewicza 29 29
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2886202, fax. 054 2886200
REGON: 91002853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Chlebowo gmina Lipno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Chlebowo gmina Lipno. Zakres prac remontowych szczegółowo określa przedmiar robót a stan obecny budynku załączona inwentaryzacja. Remont w szczególności obejmuje : roboty rozbiórkowe, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu i pokrycia dachu, wymiana stropu na poddaszu, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, naprawę gzymsów i elewacji zewnętrznej oraz wykonanie oczyszczalni przydomowej z instalacja sanitarną wewnętrzną i zewnętrzną. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w przedmiarze, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek lub ewentualnych wyjaśnień. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w przedmiarze, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji wymaga się złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały oraz dokumentujące ich parametry techniczne. Wszystkie wymienione materiały mogą być zastąpione przez inne równoważne ( posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i mieszkańców na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca i Zamawiający w obecności mieszkańców ustalą szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na swój koszt zastępczych lokali mieszkalnych niezbędnych na czas remontu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rekojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego przy ul. Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Bydgoska 60/Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Batorego 38.
Dodano: 2016-07-21 - Remont sal wykładowych nr V i VI oraz malowanie konstrukcji nad aulą wraz z robotami towarzyszącymi na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu
Dodano: 2016-07-04 - Roboty remontowe zabytkowych obiektów budowlanych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-01 - Remont elewacji ceglanej, skrzydła północnego Zamku Pokrzyżackiego na działace nr 2324/2 w obrębie ewidencyjnym Świecie
Dodano: 2016-06-30 - Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Krzywosądzy
Dodano: 2016-06-23 - Remont pionu kuchennego w Hotelu Asystenckim nr 1 oraz czterech segmentów mieszkalnych i układu samoczynnego załączania rezerwy w Hotelu Asystenckim nr 2
Dodano: 2016-06-23 - EZP.272.6.2016
Dodano: 2016-06-20