Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Policach

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72010 Police, ul. Tanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 328 100 , fax. 913 178 900
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8
    72010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 328 100, fax. 913 178 900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Policach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu części budynku użyteczności publicznej – biurowca Starostwa Powiatowego w Policach. 2. W ramach niniejszego zamówienia planuje się przebudowę części pomieszczeń parteru w istniejącym łączniku po Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, który zostanie przeniesiony do innego budynku, na potrzeby przenoszonego z ul. Kresowej wydziału Gospodarki Nieruchomościami. Również na parterze zostaną przebudowane i zmodernizowane toalety. Na I piętrze planowana jest przebudowa nieużytkowanych od kilku lat pomieszczeń biurowych oraz toalet (ok. 3/4 powierzchni I piętra) na potrzeby przenoszonego z ul. Kresowej wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru. W pomieszczeniach tych znajdzie się m.in. kasa dla interesantów, sala sprzedaży map i obsługi geodetów, pokój dla geodetów, pomieszczenia zespołu uzgadniania dokumentacji projektowej, wydawanie wypisów i wyrysów i inne usługi dla interesantów. W ramach prac przewidziany jest remont całego korytarza znajdującego się na tym piętrze. Kondygnacja ta nie posiada dostępu dla osób niepełnosprawnych z uwagi na brak windy. Zastosowane zostaną rozwiązania zamienne polegające na obsłudze osób niepełnosprawnych poprzez Kancelarię główną znajdująca się na parterze budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 5 odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4) 6 oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 7 wykaz materiałów równoważnych, jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach