Przetargi.pl
Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
    Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.Budynek Przedszkola nr 201 przy ul. Wilczy Dół nr 4 w Warszawie został w całości zakwalifikowany do remontu. Należy wymienić instalacje elektryczną, sanitarną, wykonać remont ścian i podłóg. Przedmiotowe zamówienie dotyczy tylko prac remontowych w pomieszczeniach bloku żywienia, które zaplanowano na podstawie przeprowadzonych oględzin i oceny stanu technicznego pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Podczas ww. oględzin stwierdzono: wadliwe koryta odpływowe w posadzce kuchni właściwej (koryta odwodnienia liniowego nie przeznaczone do pomieszczeń kuchennych), zniszczenia okładzin ceramicznych podłóg wokół koryt odpływowych, zniszczenia i ubytki okładzin ceramicznych ścian i podłóg, korozję ościeżnic i spęcznienia skrzydeł drzwiowych na skutek oddziaływania wilgoci, ogólne znaczne zużycie techniczne elementów wykończenia pomieszczeń.Zakres i technologia wykonania robót.Prace przewidziane do wykonania obejmują wykonanie remontu bloku żywienia wraz z pomieszczeniem kuchni, zmywalni naczyń, przygotowania posiłków oraz pomieszczeń zaplecza kuchni w poniższym zakresie:a) Szczelne wydzielenie terenu wykonywania prac remontowych z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej),b) Demontaż sprzętu kuchennego wraz z wyniesieniem do oddzielnego pomieszczenia i zabezpieczeniem oraz ponowny montaż po wykonaniu remontu. W wycenie należy ująć wszystkie materiały niezbędne do ponownego podłączenia urządzeń i wyposażenia (zawory, kształtki, wężyki, przewody itp.),c) Demontaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, uchwyty, suszarki itp.), wraz z odłączeniem urządzeń kuchennych i sanitarnych,d) Rozbiórka okładzin ceramicznych ściennych,e) Rozbiórka warstw posadzkowych podłogi,f) Częściowa rozbiórka obudów pionów instalacyjnych z płyt GK,g) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicą w pomieszczeniach kuchennych, magazynowych i sanitarnych oraz zapleczu socjalnym,h) Demontaż podejść pod kratki i koryta odpływowe,i) Demontaż i ponowny montaż kratek wentylacyjnych, anemostatów kołowych,j) Zaślepienie (zabezpieczenie) na czas remontu wlotów kanałów po demontażu kratek i różnej wielkości Anemostatów,k) Demontaż okien podawczych wraz z betonowymi podokiennikami z lastryko, l) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetlenia wewnętrznego i osprzętu instalacji elektrycznej (oprawy świetlówkowe, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, łączników instalacyjnych, gniazda wtyczkowe podtynkowe 2 – biegunowe z uziemieniem w puszkach, oprawy oświetleniowe typu Led wymagana minimalna: LP42, UGR 22 natężenie oświetlenia W 500lux, montaż łączników bryzgoszczelnych bakelitowych jednobiegunowych),m) Demontaż wyeksploatowanych grzejników żeliwnych wraz z zaworami,n) Demontaż i ponowny montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach Zaplecza tj: podejścia pod kratki i koryta odpływowe, zaworów czerpalnych, zlewu dla wiadra, baterii stojących, brodzika, umywalek, sedesów typu kompakt,o) Demontaż i ponowny montaż okapu w pomieszczeniu zmywalni naczyń,p) Montaż falownika dla potrzeb instalacji wentylacyjnej okapów kuchennychq) Demontaż i ponowny montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej w pomieszczeniu kuchni r) Wymiana rolet w dwóch oknach podawczych,a) Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle- pod przewody instalacji po zdemontowanych listwach elektroinstalacyjnych, montaż gniazd do podłączenia urządzeń,b) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni sufitu i ścian,c) Wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki,d) Wyrównanie powierzchni stropu (posadzka) pod nałożenie warstw izolacyjnych,e) Wykonanie izolacji przeciwwodnej podposadzkowej na stropie z mas bitumicznych KMB wraz z wykonaniem kołnierzy uszczelniających,f) Uszczelnienie przejść rurowych, kanalizacji przy obciążeniu wilgocią z zastosowaniem bitumicznej masy KMB w podłożu betonowym,g) Wykonanie warstw posadzkowych, wyrównawczej zatartej na ostro pod posadzki wykonywane przy użyciu „Miksokreta”,h) Wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii i szlamów uszczelniających nakładanych ręcznie na wyrównanym podłożu do wysokości glazury tj. 2,00m,i) Wykonanie podejść odpływowych pod kratki i koryta ściekowe,j) Montaż kratek i koryt odpływowych ze stali nierdzewnej z odpływem wraz z materiałem (kratką i koszem),k) Montaż stolarki okiennej (okna podawcze szt.2) wraz z parapetami/ladami ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, l) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej (szt. 22) – pomiar drzwi należy wykonać z natury,m) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (ściany, cokoły),n) Wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, płytka klasa ścieralności min.5, gr.mn.8 mm o klasie antypoślizgowości min R11 (Uwaga na spadki w kierunku koryt odpływowych),o) Wykonanie obudowy z płyt GK rur instalacyjnych we wszystkich pomieszczeniach wraz z obsadzeniem drzwiczek rewizyjnych i kratek wentylacyjnych w obudowach,p) Naprawa uszkodzonych powłok tynkarskich na powierzchni sufitu i ścian,q) Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach bloku żywienia farbami lateksowymi (materiały malarskie z atestem dopuszczającym do stosowania w pomieszczeniach żywienia zbiorowego),r) Dwukrotne malowanie ścian lakierem poliuretanowym do wysokości lamperii,s) Dwukrotne malowanie farbą olejną widocznych niezabudowanych rur instalacyjnych,t) Wymiana posadzki w pomieszczeniu (INTENDENT) z wykładzin rulonowej z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną wraz z montażem listew przyściennych z polichlorku winylu,u) Dwukrotne malowanie powierzchni posadzek cementowych w pomieszczeniu gospodarczym farbami epoksydowymi,v) Ochrona narożników wypukłych aluminiowym kątownikiem aluminiowym,w) Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewalnych na ścianach wewnętrznych wraz z podejściami dopływowymi, zawory z końcówką do węża, trójniki z żeliwa ciągliwego rozgałęzienia instalacji gazowej na urządzenia, zawór kulowy gazowy przelotowy – przy urządzeniach),x) Montaż urządzeń sanitarnych (umywalki porcelanowe z syfonem, zawory pod umywalkowe, baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące, postumenty porcelanowe, miski ustępowe, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego),y) Montaż nowych grzejników stalowych dwupłytowych wraz z zaworami – grzejniki w wersji higienicznej,z) Montaż konstrukcji wsporczych przykręcanych na stropie – konstrukcja dla ustabilizowania instalacji wody i gazu,aa) Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1; 2; 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,bb) Montaż elementów wyposażenia (podajniki na mydło, pojemniki na ręcznik, pojemniki na papier, uchwyty, suszarki itp.),cc) Podłączenie wszystkich urządzeń kuchennych i sanitarnych.s) Prace rozbiórkowe, przygotowawcze i porządkowe wewnątrz budynku; Przed przystąpieniem do bezpośrednich robót remontowych należy w remontowanych pomieszczeniach uwzględnić wykonanie prac przygotowawczych. W pomieszczeniach całego bloku żywienia należy wykonać wszystkie niezbędne demontaże i zabezpieczenia elementów wyposażenia wymagające demontażu wraz z przeniesieniem ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Należy uwzględnić ich zabezpieczenie na czas realizacji robót wraz z ponownym montażem po zakończeniu remontu. Teren realizacji prac należy szczelnie oddzielić od pomieszczeń nie przeznaczonych do remontu z uwagi na czynną część obiektu (placówki oświatowej).Klauzule społeczne:1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i demontażowych, prace sanitarne, elektryczne i wykończeniowe.4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ; Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ; Technologia wykonania robót – załącznik nr 5b do SWZ; Plan organizacji robót – załącznik nr 5c do SWZ; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ; Przedmiar robót - załącznik nr 5e do SWZ; Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5f do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie2, budowie3 lub przebudowie4 budynku o wartości remontu, budowy lub przebudowy nie mniejszej niż 650 000 zł brutto.¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonane należycie.2 Pod pojęciem remontu, w rozumieniu art.3 pkt. 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.) należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym3Pod pojęciem „budowy” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego w rozumieniu art.3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.).4 Pod pojęciem „przebudowy” należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; (…), w rozumieniu art.3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z późn. zm.).2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach