Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49 49
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 00051592200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont alejek - Paprocany oraz rozbiórka estrady betonowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont alejek Paprocany oraz rozbiórka estrady betonowej. Zakres robót obejmuje: 1. rozbiórkę estrady betonowej o wymiarach 10,00 m x 8,90 m lokalizacja zgodna z załączoną mapką (rozbiórka, wywiezienie, utylizacja oraz uporządkowanie - wyrównanie terenu, obsianie trawą), 2. wykonanie schodów terenowych (nawiązanie do wykonywanych podestów z kostki brukowej - zakres etapu pierwszego) zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym autorstwa dr inż. arch. Krzysztofa Rostańskiego obejmującego m.in.: - wykonanie konstrukcji zbrojonej schodów, - obłożenie schodów płytami granitowymi gr. 3 cm - wykonanie balustrad z rur ze stali nierdzewnej 3. dostawę kostki brukowej: - do koła nie gorszej niż CLASSICO grubości 6 cm w kolorze liści jesieni - 100,00 m2, - do koła nie gorszej niż CLASSICO grubości 6 cm w kolorze żółtym - 590,00 m2, - do koła nie gorszej niż CLASSICO grubości 8 cm w kolorze liści jesieni - 80,00 m2, - do koła nie gorszej niż CLASSICO grubości 8 cm w kolorze żółtym - 150,00 m2. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium - 6000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 zadania w zakresie robót rozbiórkowych oraz 1 zadania w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 100 000 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. c. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00zł. b. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Ułańskiej w Miedźnie - droga powiatowa 2022 S
Dodano: 2016-07-21 - Modernizacja ul. Łąkowej w Wieprzu
Dodano: 2016-07-12 - Rozbudowa ulicy Tarnogórskiej
Dodano: 2016-05-11 - Remont drogi gminnej ulica Rynek im. Powstańców 1863 w Krzepicach oraz remont nawierzchni w ul. Sienkiewicza w Krzepicach odcinek od ul. Rynek do ul. Kościuszki.
Dodano: 2014-06-03 - Remont drogi gminnej ulica Rynek im. Powstańców 1863 w Krzepicach oraz remont nawierzchni w ul. Sienkiewicza w Krzepicach odcinek od ul. Rynek do ul. Kościuszki.
Dodano: 2014-04-30 - Remont ciągu dróg gminnych ulica Nowokrzepice i ulica Wieluńska w Krzepicach w km 28+967÷30+037 w Krzepicach.
Dodano: 2014-04-25 - Przebudowa ulic łączących Bytków z Michałkowicami - skrzyżowanie ulic: Oświęcimska, Maciejkowicka i Kościelna
Dodano: 2013-02-19 - Przebudowa ulic łączących Bytków z Michałkowicami - ulica Niepodległości wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Wróblewskiego
Dodano: 2012-02-01 - Remont drogi gminnej Szymcze Tartak we wsi Istebna
Dodano: 2010-09-03 - Roboty w zakresie regulacji i naprawy urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich.
Dodano: 2010-04-06