Przetargi.pl
Przebudowa ulic łączących Bytków z Michałkowicami - ulica Niepodległości wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Wróblewskiego

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic łączących Bytków z Michałkowicami - ulica Niepodległości wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Wróblewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic łączących Bytków z Michałkowicami - ulica Niepodległości wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Wróblewskiego w Siemianowicach Śląskich. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi: 1.1 Przebudowa ulicy Niepodległości od skrzyżowania z ulicą Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ulicą Wróblewkiego polegająca na rozbiórce istniejących warstw konstrukcji nawierzchni jezdni i wykonanie nowej, dostosowanej do kategorii obciążenia ruchem KR6; 1.2 Przebudowa skrzyżowania ulicy Niepodległości z ulicą Wróblewskiego, polegająca na zastąpieniu istniejącego skrzyżowania trzywlotowego skrzyżowaniem typu małe rondo jednopasowe o średnicy zewnętrznej Dz = 30m; 1.3 Przebudowa parkingu przy NZLA Bytków; 1.4 Budowa i przebudowa chodników; 1.5 Budowa zatok autobusowych; 1.6 Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych; 1.7 Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami odprowadzającymi wody opadowe; 1.8 Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego; 1.9 Wykonanie elementów organizacji ruchu - oznakowanie poziome i pionowe oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 1.10 Wycinka i nasadzenia drzew; 1.11 Zagospodarowanie terenu wyspy środkowej ronda; 1.12 Zabezpieczenie i przebudowa kolidujących z przedmiotową inwestycją sieci uzbrojenia: a) kanalizacja sanitarna b) sieć gazowa c) sieć wodociągowa d) sieć ciepłownicza e) sieć teletechniczna f) sieć energetyczna. 2. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, Projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy, uzgodnionego i zatwierdzonego przez zarządcę drogi, Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót oraz kosztorysu ofertowego w formie kosztorysu szczegółowego. 3. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany co roku, po sezonie zimowym, nie później niż do końca kwietnia, uczestniczyć na wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądzie gwarancyjnym. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia, do usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu doręczenia takiego wezwania. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 8, dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 9 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 10. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń opisanych w SIWZ, wyłącznie w odniesieniu do materiałów i urządzeń opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 90 000 PLN, słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach