Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586, , fax. 326 181 501
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
Grunwaldzka 33
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6181500, 6181586, , fax. 326 181 501
REGON: 276255370 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizowanie usług koordynatora/ specjalisty w projekcie pn. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do 3 lat w Jaworznie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj. śląskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizowanie usług koordynatora/ specjalisty w projekcie pn. „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do 3 lat w Jaworznie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj. śląskiego na lata 2014-2020, w podziale na 2 następujące zadania: Zadanie nr 1: Koordynator/ Koordynatorka projektu, Zadanie nr 2: Specjalista/ Specjalistka ds. finansowo-administracyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać, odrębnie dla każdego zadania, cenę ofertową brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia. Na potrzeby dokonania oceny ofert według kryterium opisanego w cz. XIII SIWZ - „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji usług”, oferta powinna również zawierać oświadczenie wykonawcy w sprawie doświadczenia w/w osób, tj. wykaz zrealizowanych lub nadzorowanych przez nich w okresie ostatnich 6 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oferta może zostać sporządzona z wykorzystaniem wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. Dla oceny czy wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informacje o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz informacje czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-16 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
Dodano: 2024-03-25 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Dodano: 2021-03-03 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-22 - Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-12-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Dodano: 2020-12-23 - Przetarg nieograniczony na opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (A), wykonanie strony www z projektem graficznym, domeną i hostingiem (B) wraz z jej administrowaniem i obsługą (C), przygotowanie i przeprowadzenie reklamy w social mediach (D) dla projektu pn. „Ekobohaterzy – jako przykład podnoszenia poziomu świadomości ekologicznej i aktywizacji społeczeństwa dla działań na rzecz zrównoważonego rozwoju” (nazwanego dalej „projekt” lub „Ekobohaterzy”) realizowanego przez Główny Instytut Górnictwa w ramach programu priorytetowego „Edukacja ekologiczna” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dodano: 2020-06-16 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-05-08 - USŁUGA ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PN. „UTWORZENIE 3 SAL OPERACYJNYCH WRAZ Z NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ SALI WYBUDZEŃ I ODDZIAŁU CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ Z PODODDZIAŁEM CHORÓB PIERSI WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE”
Dodano: 2020-04-10