Przetargi.pl
Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: ZST w Mikołowie, w ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ZSP w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalistów ds. rekrutacji w: Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. . Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - konkurs. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: • przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkołach, • prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu, • koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa, • udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego, • bieżący kontakt z Kierownikiem Projektu, Koordynatorem Merytorycznym, Asystentem Kierownika Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji, • udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom, • zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), • prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice, • poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, 1.2 Obowiązki , o których mowa powyżej będą świadczone przez Wykonawcę nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy ,maksymalnie w wymiarze godzinowym zgodnym z zapisami aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 1.3 Obowiązki , o których mowa powyżej będą wykonywane przez specjalistę ds. rekrutacji w wymiarze: • 33 godziny miesięcznie w ZST w Mikołowie • 28 godzin miesięcznie w ZSEiU Łaziska Górne • 25 godzin miesięcznie w ZSP Ornontowice 1.4. Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego oraz w ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy ZST Mikołów / ZSEiU Łaziska Górne / ZSP Ornontowice (8.00 – 15.00) na terenie szkoły. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 1.5 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona przez Kierownika Projektu na rachunku wystawionym przez Wykonawcę. Kody CPV: 79421000 – 1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na zadanie 1- w wysokości 700 zl ( słownie:siedemsetzłotych) - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - w wysokości 500 zł ( słownie:pięćsetzłotych) - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - w wysokości 400 zł ( słownie:czterystazłotych ) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie , na rachunek: nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 08.01.2021 r. do godz.11:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w taki sposób aby bez jej zdekompletowania można było dokonać zwrotu tego dokumentu. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 dla zadania 1 i/lub załącznik 1a dla zadania 2, i/lub załącznik 1b dla zadania 3 następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V ppkt. 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ dla zadania I i/lub V A ppkt. 3.1.1 i 3.1.4 dla zadania II i/lub V B ppkt. 3.1.1 i 3.1.4 dla zadania III–– jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. 5. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach