Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 722 091, , fax. 23 6722091 wew. 16
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sienkiewicza 32D
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 236 722 091, , fax. 23 6722091 wew. 16
REGON: 27111880000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/mopsc/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj: Przebudowa pomieszczeń Dziennego Domu Seniora w Ciechanowie wraz z wymianą stolarki okiennej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ w Ciechanowie” w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 edycja 2019 moduł I Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior+”/Klubu „Senior+” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: Przebudowa pomieszczeń Dziennego Domu Seniora w Ciechanowie wraz z wymianą stolarki okiennej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ w Ciechanowie” w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 edycja 2019 moduł I Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior+”/Klubu „Senior+”. Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie pomieszczeń Dziennego Domu Pobytu w Ciechanowie znajdującego się na poddaszu budynku zlokalizowanego przy ulicy Sienkiewicza 32 D, celem utworzenia Dziennego Domu Seniora +. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, b) przebudowę toalet uwzględniając pełne wyposażenie oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, c) remont pozostałych pomieszczeń, w których przebywają uczestnicy oraz pomieszczenia kuchenne i gospodarcze poprzez oczyszczenie i odnowienie ścian, sufitów i podłóg, d) doprowadzenie wody i montaż umywalki w pokoju pielęgniarskim, e) przebudowę istniejących ścian wewnętrznych, w celu dostosowania do założeń funkcjonalnych, f) przebudowę instalacji wod.-kan. i c.o. w pomieszczeniach sanitarnych, g) wymianę punktów świetlnych z zastosowaniem energooszczędnego oświetlenia we wszystkich pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium: - w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 56 1600 1462 1837 0681 9000 0012. BNP Paribas Bank Polska S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty- Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Tabela elementów scalonych - Załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ). -Oświadczenie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; 4. informacja o podwykonawcach, 5. dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
Dodano: 2024-05-07 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi”
Dodano: 2024-05-06 - Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
Dodano: 2024-05-06 - Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Łukówcu.
Dodano: 2024-05-06 - Remont budynku SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2024-05-05 - Remont patia na terenie ZSO przy ul. Żwirowej 16 w Brwinowie.
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont schodów oraz pochylni w przychodni zdrowia ul. Czumy 1 w Warszawie
Dodano: 2024-04-19