Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków
10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
REGON: 32343000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownicto - Sąd Okręgowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Mrągowie oraz w Ośrodku Kuratorskim w Biskupcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Mrągowie oraz w Ośrodku Kuratorskim w Biskupcu. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, w ramach których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj.: Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia, w zakresie części nr 1 obejmuje następujący zakres prac, tj.: (Sąd Rejonowy w Mrągowie, ul. Królewiecka 55). 1) Wykucie spękanych spoin i uzupełnienie ubytków w cokole i słupach ogrodzenia – powierzchnia 64,75 m2; 2) Hydrofobizacja cokołu i słupów ogrodzenia – powierzchnia 64,75 m2; 3) Wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo kartonowych gr 12,5 cm o powierzchni 8,83 m2; 4) Obsadzenie w ściance z płyt g-k drzwi drewnianych, dwuskrzydłowych, górna część przeszklona, kompletne, szerokość skrzydła 90 cm + 30 cm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia, w zakresie części nr 2 obejmuje następujący zakres prac, tj.: (Ośrodek Kuratorski przy Sądzie Rejonowym w Biskupcu, ul. Pionierów 6). 1) Rozebranie posadzek z wykładzin z PCV w ilości 82,95m2; 2) Wymiana desek podłogowych w ilości 3,00m2; 3) Wymiana elementów podłóg z desek podłogowych o gr. 25 mm w ilości 31,92 m2; 4) Ułożenie posadzek z tworzyw sztucznych PCV w ilości 82,95m2; 5) Ułożenie listew przyściennych podłogowych PCV w ilości 64,42m2; 6) Zerwanie tapet w ilości 11,40m2; 7) Demontaż opraw świetlówkowych w ilości 8 szt.; 8) Oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni ścian w ilości 22,50m2; 9) Odgrzybienie powierzchni stropów w ilości 29,25m2; 10) Uzupełnienie tynków wewnętrznych ścian do 5m2 na zaprawie cem-wap. w ilości 19,62m2; 11) Odbicie tynków wewnętrznych stropów pow. 5m2 w ilości 33,40m2; 12) Tynki wewnętrzne na ścianach pow. 5m2 na zaprawie cem.-wap. w ilości 25,55m2; 13) Tynki wewnętrzne na stropach pow. 5m2 na zaprawie cem.-wap. w ilości 33,55m2; 14) Montaż opraw oświetleniowych (materiał inwestora) w ilości 8 szt.; 15) Zeskrobanie i zmycie starej farby w ilości 325,69m2; 16) Przygotowanie powierzchni do malowania - poszpachlowanie nierówności (sfalowań) powierzchni tynku w ilości 325,69m2; 17) Gruntowanie pod powłoki malarskie w ilości 325,69m2; 18) Malowanie 2-krotne farbami emulsyjnymi (farba zmywalna) powierzchni tynków w ilości 325,69m2; 19) Usunięcie, opalenie starej farby na powierzchni ram stolarki okiennej drewnianej w ilości 30,06m2 (pow. okien); 20) Malowanie farbą olejną powierzchni ram stolarki okiennej drewnianej w ilości 36,87m2 (pow. okien); 21) Malowanie farbą olejną podokienników w ilości 12,70 m2; 22) Malowanie farbą olejną powierzchni grzejników metalowych w ilości 39,10 m; 23) Malowanie farbą olejną powierzchni metalowych rur wodociągowych śr. 50mm w ilości 29,50m; 24) Malowanie farbami akrylowymi elementów ozdobnych sufitu (paski szer. 3-5 cm) w ilości 37.40m; 25) Licowanie ścian płytkami, uzupełnienie płytek w ilości 0,05m2; 26) Montaż przepływowego podgrzewacza wody wraz z podejściem 3,7kW w ilości 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym obowiązki i uprawnienia Zamawiającego oraz Wykonawcy, jak również zasady rozliczeń przedstawia projekt umowy opracowany odpowiednio dla części nr 1 i 2, przedstawiony w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 1 i 2 umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów/ jednostek objętych niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4. Wykonawca dla prawidłowego oraz terminowego wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót przedstawionych w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych zadań, w wysokości, tj.: Zadanie nr 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł); Zadanie nr 2 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł); 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Mrągowie oraz w Ośrodku Kuratorskim w Biskupcu – zadanie nr …”, na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w gwarancjach bankowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedstawione w załączniku nr 6 i 7 przedmiary, zawierający: stawkę roboczogodziny; koszty pośrednie; zysk; zestawienie wartości materiałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Dodano: 2024-05-06 - „Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08