Przetargi.pl
Realizacja Project Pipeline w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-888 Białystok, ul. kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7497551 , fax. 085 7497551
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
    ul. kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    15-888 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7497551, fax. 085 7497551
    REGON: 05066768500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Project Pipeline w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja Project Pipeline w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000 zł. 2. Wadium, o którym mowa w pkt 54 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego 15-888 Białystok ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 27 1500 1344 1213 4006 7505 0000 z dopiskiem Wadium-PROJECT PIPELINE 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w pkt 55 ppkt. 2-5, dokument w oryginale należy złożyć, oddzielnie (w odrębnej kopercie) od składanej oferty, przed upływem terminu składania ofert. Złożone w ten sposób wadium musi zabezpieczać wszystkie przesłanki, o których mowa w pkt 64 oraz swym okresem ważności obejmować co najmniej termin związania ofertą. 7. Wadium, określone w pkt 59 należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 8. Wadium składa się w: Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1. 15-888 Białystok w pok. 123 9. Kopertę, o której mowa w pkt 60 należy zaadresować według poniższego wzoru: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU NA < PROJECT PIPELINE > NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 18 stycznia 2010 r. godz. 1030 10. Koperta poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3, poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy (wzór - zał. nr 4) oraz gdy wykonawca wykaże, iż: 1. Wykonawca, w przypadku częściowej realizacji zamówienia, tj. realizacji zamówienia w zakresie jednego lub dwóch modułów spośród Modułów: A, B lub C musi dysponować co najmniej 3 osobami, które w zakresie realizowanego Modułu/Modułów posiadają następujące doświadczenie: a) każda z osób zarządzała co najmniej jednym projektem realizowanym w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C (w zależności od obszaru/obszarów, których dotyczy przyjęta do realizacji oferta częściowa), zaś łączne doświadczenie osób obejmuje udokumentowane zarządzanie projektami w zakresie modułów, których dotyczy oferta częściowa. b) każda z osób opracowywała studia wykonalności w części dotyczącej analizy technicznej lub technologicznej dla projektów realizowanych w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C (w zależności od obszaru/obszarów, których dotyczy przyjęta do realizacji oferta częściowa), zaś łączne doświadczenie osób obejmuje udokumentowane opracowywanie studiów wykonalności w zakresie modułów, których dotyczy oferta częściowa. c) każda z osób ma doświadczenie w postępowaniu ws. oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C (w zależności od obszaru - obszarów, których dotyczy przyjęta do realizacji oferta częściowa), zaś łączne doświadczenie osób obejmuje udokumentowane postępowanie ws. oceny oddziaływania na środowisko w zakresie modułów, których dotyczy oferta częściowa. d) co najmniej jedna osoba przygotowywała analizy ekonomiczne lub finansowe dla projektów współfinansowanych ze środków UE. 2. Wykonawca, w przypadku realizacji usługi całościowej, tj. zarówno w zakresie Modułu A, Modułu B i Modułu C, (w sposób inny niż dopuszcza się w pkt 4.2. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia - patrz Załącznik nr 1 do SIWZ), musi dysponować co najmniej 4 osobami posiadających następujące doświadczenie: a) każda z osób zarządzała co najmniej jednym projektem realizowanym w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C zamówienia, zaś łączne doświadczenie osób obejmuje zarządzanie projektami w zakresie Modułów: A, B i C. b) każda z osób opracowywała studia wykonalności w części dotyczącej analizy technicznej lub technologicznej dla projektów realizowanych w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C zamówienia, zaś łączne doświadczenie osób obejmuje opracowywanie studiów wykonalności w zakresie Modułów: A, B i C. c) każda z osób ma doświadczenie w postępowaniu ws. oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie odpowiadającym Modułowi: A, B lub C zamówienia, zaś łączne doświadczenie osób obejmuje postępowanie ws. oceny oddziaływania na środowisko w zakresie modułów: A, B i C. d) co najmniej jedna osoba przygotowywała analizy ekonomiczne lub finansowe dla projektów współfinansowanych ze środków UE. 3. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (powinien przedstawić rekomendacje ze strony podmiotów, na rzecz których świadczył usługi) polegającym na sporządzeniu lub doradztwie przy sporządzeniu co najmniej: Dla Modułu A zamówienia: a) 2 studiów wykonalności, b) 2 dokumentów do wyboru spośród nw. -raport dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -opinia dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -uzgodnienie dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, c) 1 ekspertyzy z zakresu pomocy publicznej lub zamówień publicznych. Dla Modułu B zamówienia: a) 2 studiów wykonalności, b) 2 dokumentów do wyboru spośród nw. -raport dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -opinia dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -uzgodnienie dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, c) 1 ekspertyzy z zakresu pomocy publicznej lub zamówień publicznych. Dla Modułu C zamówienia: a) 2 studiów wykonalności, b) 2 dokumentów do wyboru spośród nw.: -raport dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -opinia dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, -uzgodnienie dot. oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia, c) 1 ekspertyzy z zakresu pomocy publicznej lub zamówień publicznych. 1. Cena ofertowa winna spełniać wymogi ustawy o cenach z dnia 5 lipca 2001 r. Dz. U. Nr 97, poz. 1050 a w szczególności jej art. 3 ust.1 pkt 1, który stanowi, że cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar (usługę) z uwzględnieniem podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem akcyzowym. 2. Cena ofertowa obejmuje cały zakres przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i musi zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru i oceny ofert: C - cena znaczenie - 100% C = punktowa ocena ceny ofertowej brutto może maksymalnie osiągnąć 100 punktów. Punkty jakie otrzyma badana oferta będą liczone w następujący sposób: Cena minimalna brutto C = ------------------------------------ x 100 (pkt.) Cena oferty badanej brutto Uzyskane w ten sposób punkty, będą przemnożone przez wagę kryterium 100%. Dopuszcza się rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą tylko w walucie polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a) owiadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4) b) atualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, o których mowa w pkt 4 ppkt 3 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Wzór zał. nr 7 do SIWZ); e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w pkt 4 ppkt 1 lub 2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Wzór -zał. nr 6 do SIWZ) 2. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje, oświadczenia i dokumenty: a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3); b) wykaz części zamówienia którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Wzór - zał. nr 5 do SIWZ) jeżeli nie dotyczy to dołączyć załącznik z taką adnotacją; c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 lit. b, c może przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1 lit. b, c.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach