Przetargi.pl
Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski obejmujący: 1.Przeprowadzenie badań marketingowych 2.Opracowanie konceptu produktu markowego wraz ze wskazaniami koncepcji logo produktu, zgodnego z logo marki 3.Doradztwo w zakresie wdrożenia produktu markowego i poszukiwania inwestorów w ilości 80 godzin 4.Opracowanie oferty dla inwestorów 5.Opracowanie programu promocji idei w szkołach w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 6.Przygotowanie 2-ch spotów promocyjnych 7.Zakup bazy danych potencjalnych inwestorów z wybranych branż z Polski, Ukrainy, Białorusi i Litwy. 8.Mailing internetowy 9.Wydanie folderu inwestycyjnego 10.Wydanie folderu promocyjnego do szkół w 5 językach (polski, rosyjski, ukraiński, litewski, angielski) 11.Wydanie albumu promocyjnego będącego swoistą opowieścią o marce Międzyrzec Podlaski 12.Przygotowanie gadżetów promocyjnych 13.Przeprowadzenie kampanii internetowej-odsłonowej (display) w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 14.Przeprowadzenie kampanii internetowej na Facebooku lub równoważnym 15.Przeprowadzenie kampanii internetowej na You Tube lub równoważnym, która będzie miała na celu zachęcenie potencjalnych inwestorów do zaangażowania się w tworzenie produktu markowego 16.Organizacja wizyty studyjnej-dwudniowej wizyty studyjnej w Międzyrzecu Podlaskim dla przedstawicieli biznesu i mediów 17.Organizacja konferencji-jednodniowej konferencji międzynarodowej w Międzyrzecu Podlaskim 18.Przygotowanie aplikacji na smartphony 19.Publikacja reklamy-artykułu sponsorowanego w prasie ogólnopolskiej 1 reklamy-artykułu sponsorowanego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dalej zwany OPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach