Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
- Data zamieszczenia: 2014-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
ul. Pocztowa 8 8
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
REGON: 00052557600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski obejmujący: 1.Przeprowadzenie badań marketingowych 2.Opracowanie konceptu produktu markowego wraz ze wskazaniami koncepcji logo produktu, zgodnego z logo marki 3.Doradztwo w zakresie wdrożenia produktu markowego i poszukiwania inwestorów w ilości 80 godzin 4.Opracowanie oferty dla inwestorów 5.Opracowanie programu promocji idei w szkołach w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 6.Przygotowanie 2-ch spotów promocyjnych 7.Zakup bazy danych potencjalnych inwestorów z wybranych branż z Polski, Ukrainy, Białorusi i Litwy. 8.Mailing internetowy 9.Wydanie folderu inwestycyjnego 10.Wydanie folderu promocyjnego do szkół w 5 językach (polski, rosyjski, ukraiński, litewski, angielski) 11.Wydanie albumu promocyjnego będącego swoistą opowieścią o marce Międzyrzec Podlaski 12.Przygotowanie gadżetów promocyjnych 13.Przeprowadzenie kampanii internetowej-odsłonowej (display) w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 14.Przeprowadzenie kampanii internetowej na Facebooku lub równoważnym 15.Przeprowadzenie kampanii internetowej na You Tube lub równoważnym, która będzie miała na celu zachęcenie potencjalnych inwestorów do zaangażowania się w tworzenie produktu markowego 16.Organizacja wizyty studyjnej-dwudniowej wizyty studyjnej w Międzyrzecu Podlaskim dla przedstawicieli biznesu i mediów 17.Organizacja konferencji-jednodniowej konferencji międzynarodowej w Międzyrzecu Podlaskim 18.Przygotowanie aplikacji na smartphony 19.Publikacja reklamy-artykułu sponsorowanego w prasie ogólnopolskiej 1 reklamy-artykułu sponsorowanego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dalej zwany OPZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego badania rynku pracy związanego z zawodami medycznymi z wykorzystaniem metod jakościowych i ilościowych realizowana w ramach projektu pn.: MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-47/13
Dodano: 2013-08-02 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Ewaluacja efektów realizacji projektu pt. Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2012-03-12 - Wykonanie analizy rynku usług wynajmu sal konferencyjnych znak sprawy LPNT/PN/RPLU.02.03.02/01/2011
Dodano: 2011-11-04