Przetargi.pl
Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć, opracowania i utrwalenia programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów V roku kierunku prawo z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty odpowiednio w załącznikach: Część 1 - Aspekty międzynarodowego postępowania karnego z punktu widzenia oskarżyciela publicznego Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2- Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego Załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 - Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego Załącznik nr 3 do SIWZ. Część 4 - Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego Załącznik nr 4 do SIWZ. Część 5 - Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego Załącznik nr 5 do SIWZ. Część 6 - Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego Załącznik nr 6 do SIWZ. Część 7 - Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego Załącznik nr 7 do SIWZ. Część 8 - Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego Załącznik nr 8 do SIWZ. Część 9 - Odrębne postępowania cywilne z zakresu prawa handlowego i zwalczania nieuczciwej konkurencji z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego Załącznik nr 9 do SIWZ. Część 10 - Odrębne postępowania cywilne z zakresu prawa pracy z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego Załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przeprowadzenie zajęć, opracowanie i utrwalenie programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych mających charakter praktyczny dla studentów V roku kierunku prawo, opracowanie, utrwalenie i udostępnienie określonym przez Zamawiającego osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; zrealizowanie indywidualnych ćwiczeń i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod opracowanych przez Wykonawcę; opracowanie i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń, egzaminów oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Zamawiającego; dokonanie oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Zamawiającego w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach