Przetargi.pl
Przygotowaniu 4 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek) z komponentów zakupionych przez Wykonawcę wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego

Zespół SzkolnoPrzedszkolny w Zagrodnie ogłasza przetarg

  • Adres: 59516 Zagrodno, Zagrodno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 877 33 21 , fax. 76 877 33 21
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół SzkolnoPrzedszkolny w Zagrodnie
    Zagrodno
    59516 Zagrodno, woj. dolnośląskie
    tel. 76 877 33 21, fax. 76 877 33 21
    REGON: 2138817200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowaniu 4 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek) z komponentów zakupionych przez Wykonawcę wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług cateringowych na rzecz Zleceniodawcy tj. przygotowanie i dostarczenie 4 posiłków dziennie. 2. Usługa będzie dotyczyć dostawy posiłków dla ok. 85 dzieci w wieku od 2,5 – 6 lat zapisanych do Samorządowego Przedszkola w Zagrodnie. 3. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci korzystających z posiłków. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień: • śniadanie i II śniadanie w ilości wg zamówienia zgłoszonego dzień wcześniej, • obiad, podwieczorek – w ilości wg zamówienia złożonego telefonicznie najpóźniej do godz. 9.00 5. Zleceniobiorca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach i pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 6. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za: • Jakość, estetykę oraz temperaturę dostarczanych posiłków. • Zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed Państwowym Inspektorem sanitarnym. 7. Jadłospis na okres 10 dni układany będzie przez Zleceniobiorcę i dostarczany Zleceniodawcy do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 8. Zleceniodawca ma prawo dokonywać zmian w jadłospisie przedstawionym przez Zleceniobiorcę. 9. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zachowania i uwzględniania w jadłospisie diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb, zgodnie z informacją otrzymaną od Zleceniodawcy. 10. Dzienny jadłospis obejmuje: a) I śniadanie b) II śniadanie c) obiad: zupa, drugie danie, kompot d) podwieczorek 11. Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie. 12. Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: • godz. 8.30 – śniadanie • do godz. 12.00 – dostawa obiadu w pojemnikach utrzymujących ciepło. 13. Ze względu na organizację pracy grup przedszkolnych nie ma możliwości zmiany godzin dostaw posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania i gwarantuje dostarczanie posiłków o najwyższej jakości i w odpowiedniej temperaturze. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 15. Posiłki muszą spełniać wymagania zalecane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz wytyczne Instytutu Matki i Dziecka. 16. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 17. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy dokonywanie comiesięcznych rozliczeń ze Zleceniodawcą za dostarczane posiłki za pomocą własnego personelu. 18. Zleceniodawca przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z: a) Bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom, b) Myciem i wyparzaniem naczyń oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, c) Ponoszeniem kosztów na środki czyszczące i higieniczne zużywane do sprzątania w/w pomieszczeń, d) Ponoszeniem kosztów za zużyte przy myciu naczyń media energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, ścieków. 19. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę dostarczonych posiłków. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje wskazane w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu , o którym mowa w rozdziale VII.1 . SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu , zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII.1. SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Dowodami są: a) poświadczenie, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) wykaz posiadanego taboru technicznego oraz wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierowca samochodu, kucharka itp. wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z póź. zm.). 9. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 11. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy oraz datą potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach