Przetargi.pl
przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) dwóch interaktywnych filmów internetowych (viral marketing) każdy o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowanie i przeprowadzanie działań o charakterze promocyjnym w Internecie postępowanie prowadzone w dwóch częściach

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    Chałubińskiego 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
    REGON: 36319036700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/infrastruktura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) dwóch interaktywnych filmów internetowych (viral marketing) każdy o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowanie i przeprowadzanie działań o charakterze promocyjnym w Internecie postępowanie prowadzone w dwóch częściach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowanie i przeprowadzanie działań o charakterze promocyjnym w Internecie filmu (szczególnie w serwisach i mediach społecznościowych), celem kształtowania świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych oraz zachęcania odbiorców do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie praw obowiązków kierujących pojazdami typu: samochód osobowy i motocykl; Część II – przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowanie i przeprowadzanie działań o charakterze promocyjnym w Internecie filmu (szczególnie w serwisach i mediach społecznościowych), celem kształtowania świadomości dotyczącej prawidłowego tworzenia tzw.: „korytarza życia” na drogach szybkiego ruchu wraz z promowaniem idei i korzyści jego tworzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć jedną ofertę na każdą ze wskazanych powyżej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 7.16 Oferta musi zawierać: w przypadku Części I: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 a do SIWZ; b) opis wstępnej koncepcji kreatywnej interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) bazującego na zaangażowaniu odbiorców, przedstawiającego odmienne zakończenia w zależności od podjętych przez odbiorców filmu decyzji, przedstawiony w formie ilustrowanego scenariusza (storyboardu) i voice over zawierający w szczególności: - opis i uzasadnienie koncepcji kreatywnej spotu internetowego oraz jej założeń, - opis działań dodatkowych promujących film internetowy (ponad FB, TT oraz stronę KRBRD) (o ile oferuje), - wskazanie liczby dodatkowych dni kalendarzowych promujących film internetowy ponad minimalny okres wskazany w Rozdziale IV pkt 8 SOPZ tj. 10 dni kalendarzowych (o ile oferuje). Opis wstępnej koncepcji kreatywnej interaktywnego filmu internetowego musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku Nr 1 a do SIWZ, w szczególności z pkt V SOPZ. UWAGA: W przypadku braku w ofercie elementów wymienionych w lit b tiret pierwszy oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ. c) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; e) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy; w przypadku Części II: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 b do SIWZ; b) opis wstępnej koncepcji kreatywnej interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) bazującego na zaangażowaniu odbiorców, przedstawiającego odmienne zakończenia w zależności od podjętych przez odbiorców filmu decyzji, przedstawiony w formie ilustrowanego scenariusza (storyboardu) i voice over zawierający w szczególności: - opis i uzasadnienie koncepcji kreatywnej filmu internetowego oraz jej założeń, - opis działań dodatkowych promujących film internetowy (ponad FB, TT oraz stronę KRBRD) (o ile oferuje), - wskazanie liczby dodatkowych dni kalendarzowych promujących film internetowy ponad minimalny okres wskazany w Rozdziale IV pkt 8 SOPZ tj. 10 dni kalendarzowych (o ile oferuje). Opis wstępnej koncepcji kreatywnej interaktywnego filmu internetowego musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku Nr 1 a do SIWZ, w szczególności z pkt V SOPZ. UWAGA: W przypadku braku w ofercie elementów wymienionych w lit b tiret pierwszy oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ. c) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; e) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach