Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
- Data zamieszczenia: 2020-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
REGON: 00027406800010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu spotów telewizyjnych i radiowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na przygotowaniu koncepcji i wykonaniu do 4 spotów telewizyjnych oraz do 10 spotów radiowych o charakterze promocyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów – jeżeli dotyczy (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-11-29 - Opracowanie koncepcji i realizację spotów filmowych/animacji na potrzeby CUPT
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-10-13 - Przygotowanie koncepcji spotu wizerunkowego, prezentującego Polskę jako atrakcyjną i nowoczesną destynację turystyczną na rynkach zagranicznych.
Dodano: 2023-07-24 - Przygotowanie polskiego odpowiednika nowozelandzkiego spotu przeciwko nadmiernej prędkości pn. „Mistakes”.
Dodano: 2023-04-24 - Przygotowanie spotów informacyjnych, celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie zaostrzenia sankcji.
Dodano: 2022-08-04 - Opracowanie scenariuszy oraz produkcja ośmiu filmów edukacyjnych promujących działania Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-09-24 - Przygotowanie kreacji spotu telewizyjnego i radiowego oraz przygotowanie projektu graficznego plakatu reklamowego na potrzeby kampanii społecznej.
Dodano: 2020-09-01 - Usługa realizacji video na potrzeby Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2019-07-03 - Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Dodano: 2019-06-11