Przetargi.pl
Przygotowanie i prowadzenie Punktu Naboru wniosków pożyczkowych w Krakowie

Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 175
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8741103 , fax. 33 8741285
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej
    ul. Mickiewicza 175 175
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 8741103, fax. 33 8741285
    REGON: 07068861900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrump-sucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i prowadzenie Punktu Naboru wniosków pożyczkowych w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wniosków pożyczkowych w ramach projektu Nowy Małopolski Przedsiębiorca w Krakowie. Szacunkowa ilość wniosków: 175 szt. W ramach przygotowania wniosków pożyczkowych Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowania i zgromadzenia kompletnego wniosku o udzielenie pożyczki, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2) znajomości Regulaminu Projektu Nowy Małopolski Przedsiębiorca wraz z aktualnymi załącznikami, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 3) prowadzenia Punktu Naboru Wniosków oraz obsługi klientów, w tym pomocy w opracowaniu i/lub poprawianiu wniosków o udzielenie pożyczki, a także udzielania wszelkich informacji dot. projektu Nowy Małopolski Przedsiębiorca, również drogą telefoniczną oraz e-mailową, 4) rejestrowania kompletnych wniosków pożyczkowych zgodnie z załączonym wzorem, 5) dostarczenia kompletnych wniosków na własny koszt i w określonym przez Regulamin Projektu i/lub przez Zamawiającego terminie do siedziby Zamawiającego, 6) przyjmowania podpisów klienta na dokumentach m. in. na umowie pożyczki, itp. 7) właściwego oznaczania wszystkich dokumentów związanych z realizacją usługi poprzez oznaczenie ich logiem Unii Europejskiej, EFS i PO KL oraz informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 8) zapewnienia lokalu (pomieszczenia) spełniającego następujące wymagania: a) pomieszczenie musi znajdować się na terenie miasta Krakowa, w lokalizacji zapewniającej dojazd środkami komunikacji miejskiej, b) wymiary pomieszczenia min. 3m x 2m, c) pomieszczenie powinno być umeblowane (min. biurko, 4 krzesła), d) w pomieszczeniu musi znajdować się dostęp do internetu (przewodowy lub bezprzewodowy), e) pomieszczenie musi mieć zapewnione odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, f) pomieszczenie musi mieć zapewnione ogrzewanie przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 8 stopni, g) pomieszczenie musi posiadać dostęp do źródeł prądu, h) w pobliżu lokalu musi znajdować się węzeł sanitarny, i) lokal musi być czynny min. 8 godzin dziennie i co najmniej 5 dni w tygodniu (tj. poniedziałek - piątek) 9) zapewnienia realizacji zamówienia przez osobę (doradcę), która: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania wniosków pożyczkowych/kredytowych, i/lub dotacyjnych, i/lub studiów wykonalności, i/lub biznesplanów, - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała co najmniej 50 godzin doradztwa z zakresu sporządzania: wniosków pożyczkowych/kredytowych i/lub wniosków dotacyjnych, i/lub studiów wykonalności, i/lub biznesplanów. Obowiązki doradcy to: - obsługa klientów Punktu Naboru, w tym udzielanie wszelkich informacji dot. projektu Nowy Małopolski Przedsiębiorca, również drogą telefoniczną, - weryfikacja potencjalnych uczestników projektu wg kryteriów określonych przez Zamawiającego, - pomoc w opracowaniu wniosków pożyczkowych, - kompletowanie wniosków oraz ich dostarczenie w określonym przez Zamawiającego terminie do siedziby Zamawiającego, - przyjmowanie podpisów klienta na dokumentach m. in. na umowie pożyczki itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrump-sucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach