Przetargi.pl
Doradztwo w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, realizowanych w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych typu Interwencyjnego

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
    ul. Piastowska 32 32
    30-070 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
    REGON: 35161250100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, realizowanych w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych typu Interwencyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie realizacji projektów dofinansowanych w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, zwanych dalej podprojektami. Doradztwo obejmować będzie wsparcie podmiotów w zakresie zarządzania projektem, sprawozdawczości i raportowania oraz zamówień publicznych realizowanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Usługa doradztwa będzie świadczona na rzecz wskazanych przez Zamawiającego podmiotów, zwanych dalej beneficjentami, realizujących projekty w Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych typu Interwencyjnego na terenie województwa małopolskiego podprojekty o charakterze inwestycyjno-szkoleniowym. Zamawiający, w dniu podpisania umowy, przedstawi Wykonawcy listę beneficjentów, obejmującą ich dane teleadresowe, osoby reprezentujące, zakres doradztwa. W przypadku jakichkolwiek zmian w zakresie listy beneficjentów, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć Wykonawcy jej wersję aktualną. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formie konsultacji udzielanych przez Wykonawcę minimum raz w miesiącu w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu (doradztwo bezpośrednie) oraz w formie nielimitowanych konsultacji udzielanych telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej (usługa zdalna). Wykonawca poinformuje Zamawiającego z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie i miejscu doradztwa bezpośredniego. Konsultacje w obu wskazanych formach odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 16.00). W zakresie usługi zdalnej: wysłanie zapytania e-mailem przez beneficjenta po godz. 16.00 traktowane jest jako zgłoszenie dokonane o godz. 8.00 kolejnego dnia roboczego; odpowiedź e-mailem Wykonawcy wysłana do beneficjenta po godz. 16.00 traktowana jest jako przekazana o godz. 8.00 kolejnego dnia roboczego. 4. Maksymalny zakładany wymiar czasowy doradztwa bezpośredniego nie przekroczy 210 godzin zegarowych łącznie u wszystkich beneficjentów w trakcie realizacji całości zamówienia. Przewidywany wymiar doradztwa bezpośredniego przypadający na jednego beneficjenta wynosi 7 godzin zegarowych miesięcznie dla jednego podprojektu. Wskazany wymiar czasowy może zostać zwiększony w stosunku do danego podprojektu wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmiany poszczególnego limitu nie mają wpływu na maksymalną ilość godzin świadczenia usługi wskazaną w zd. 1 niniejszego punktu. 5. Za uprzednią zgodą Zamawiającego, Wykonawca i beneficjent mogą wskazać inne miejsce świadczenia usługi doradztwa bezpośredniego. Termin realizacji usługi zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą, a osobą reprezentującą beneficjenta. Zapisy pkt. 3 zd. 2 - 3 stosuje się odpowiednio. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia świadczonego w formie usługi zdalnej nie jest objęta wskazanym w pkt. 4. limitem godzinowym. Czas reakcji Wykonawcy na zapytanie mailowe nie może być dłuższy niż 3 dni robocze liczone od momentu wysłania przez beneficjenta pytania pocztą elektroniczną z uwzględnieniem terminów wskazanych w pkt 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonał usługę zdalną należycie, tj. z zachowaniem maksymalnego czasu reakcji, jeżeli Wykonawca wykaże, że odpowiedź została przez niego wysłana do beneficjenta w terminie 3 dni roboczych od momentu (tj. godzina : minuta) wysłania pytania przez beneficjenta do Wykonawcy. 7. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi świadczonej w formie doradztwa bezpośredniego zostanie wypłacone proporcjonalnie do rzeczywistego wymiaru realizacji usługi, zgodnie ze wskazaną w ofercie stawką za godzinę zegarową. 8. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi zdalnej zostanie wypłacone w kwocie stanowiącej 50% wartości rzeczywistego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt 7. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę faktu zdalnego świadczenia usługi doradztwa wynagrodzenie z tego tytułu nie przysługuje. 9. Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego i pochodzące od podmiotów wybranych do dofinansowania w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem dokumenty aplikacyjne nie będą udostępniane Wykonawcy. Przystępując do realizacji usługi doradztwa, Wykonawca uzgodni z beneficjentem zakres przekazanej mu przez beneficjenta, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o braku zgody Beneficjenta na przekazanie dokumentów. 10. Wykonawca, w zakresie realizacji usługi świadczonej w formie doradztwa bezpośredniego oraz usługi zdalnej zobowiązany będzie wypełniać karty świadczenia usług doradztwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Części II SIWZ (umowa). 11. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w zakresie poprawności realizacji danego podprojektu. Szczegółowe informacje dot. przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego, który powinien przypadać przed dniem 06 maja 2015 r., godzina 11:00) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PEKAO S. A. o numerze 23 1240 6292 1111 0010 5125 9898. W tytule przelewu należy podać: wadium w postępowaniu przetargowym KZP-271-271-1-14/15. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyspozycji przelewu wadium. 5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2.2.-2.5., dokument gwarancji lub poręczenia powinien zostać w oryginale dołączony do oferty lub odrębnie dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert w zapieczętowanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Postępowanie nr KZP-271-1-14/15. Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert. 6. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancja/poręczenie muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela/-i gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści gwarancji/poręczenia należy wskazać nazwę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania. 7. Z treści gwarancji winno wyraźnie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji doradcy na zapytanie mailowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach