Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowych, gotowych do używania i nie wycofanych z rynku przez producenta z uwagi na niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia użytkowników zestawów komputerowych i notebooków, drukarek komputerowych, streamera, skanera oraz oprogramowania na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Słowackiego 114
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70 , fax. 0-56 657 14 61
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
    ul. Słowackiego 114 114
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, fax. 0-56 657 14 61
    REGON: 87112983100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropstorun.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę fabrycznie nowych, gotowych do używania i nie wycofanych z rynku przez producenta z uwagi na niebezpieczeństwo dla życia i zdrowia użytkowników zestawów komputerowych i notebooków, drukarek komputerowych, streamera, skanera oraz oprogramowania na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (5 zestawów komputerowych, 3 notebooki), drukarek laserowych (3 mono, 1 kolor), 1 streamera, 1 skanera oraz oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w zamówieniu prac i czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 oraz ust. 2. - nie zalegaą z płatnościami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego oraz w innych rozliczeniach publiczno-prawnych. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni są dostawcy, wykonawcy, osoby fizyczne lub prawne, przedsiębiorcy i podmioty prawne o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia m.in. warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. - wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, a w nim dokładną nazwę handlową (producent, typ, model itp.) i parametry oferowanego sprzętu komputerowego wraz z wymaganymi w specyfikacji technicznej certyfikatami, deklaracjami, normami itd. - podpisany druk OŚWIADCZENIA, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty wskazane powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Przez poświadczenie za zgodność z oryginałem, Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu podpisu wykonawcy, poprzedzonego dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Poświadczenie to powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.torun.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach