Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia gabinetu dydaktycznego do wspomagania procesu szkolenia w Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia w Toruniu, w oparciu o szczegółowy opis zamówienia, w tym wymagane parametry urządzeń i wyposażenia, wymagania techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu - Wymagania eksploatacyjno-techniczne sprzętu i urządzeń gabinetu dydaktycznego oraz przedmiar robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: 2.1.1. notebook - 2 szt. 2.1.2. oprogramowanie Microsoft Office STD MOLP AE - 2 kpl. 2.2. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego i pozostałego: 2.2.1. projektor interaktywny wraz z uchwytem - 4 szt. 2.2.2. tablica interaktywna z rzutnikiem - 1 kpl. 2.2.3. urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.2.4. wizualizer - 1 szt 2.2.5. wzmacniacz z mikserem - 1 szt. 2.2.6. głośnik sufitowy - 10 szt. 2.2.7. głośnik naścienny do kabiny tłumacza - 2 szt. 2.2.8. stół konferencyjny - 1 szt. 2.2.9. mównica - 1 szt. 2.2.10. szafka na dokumentację szkoleniową - 1 szt. 2.2.11. stół operatora - 1 szt. 2.2.12. fotel audytoryjny - 100 szt. 2.2.13. fotel - 7 szt 2.2.14. sieć elektryczna i logiczna. 2.2.15. telewizor LCD 50 FullHD, złącze internetowe RJ-45 + WiFi, gniazdo USB - 4 kpl. 2.2.16. zestaw do tłumaczenia symultanicznego - 1 kpl. 2.2.17. kabina tłumacza - 1 kpl. 2.2.18. rozdzielacz video VGA - 2 szt. 2.2.19. szafa RACK 19 24U z wyposażeniem - 1 szt. 2.2.20. switch 24 portowy zarządzalny (np. Cisco Catalyst 2960) - 2 szt. 2.2.21. przełącznica światłowodowa 12 portowa kompletna wyposażona - 2 szt. 2.2.22. router WiFi (typu Cisco 881W) - 1 szt. 2.2.23. kabel UTP6 - 305 m 2.2.24. światłowód (8 włókien) - 120 m 2.2.25. gniazdo sieciowe RJ45 - 6 (podwójne) szt. 2.2.26. mikrofon bezprzewodowy - 20 szt. 2.2.27. ekran rozwijany - 2 kpl 2.2.28. zestaw klimatyzacji kasetonowej - 1 kpl. 2.3. Instalację i konfigurację dostarczonego sprzętu. W zakres instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej, uruchomienie i wyszkolenie użytkowników. 2.4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Dostarczenie niezbędnej dokumentacji projektowej. 2.6. Szkolenie administratorów- użytkowników w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynności obsługowych przewidzianych w procesie użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - P/14/IW/16. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie 12 WOG, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 900 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - P/14/IW/16.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzeń komputerowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY (UL. DŁUGA I UL. ŻMUDZKA)
Dodano: 2016-04-14 - dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, komputerów typu cienki klient z monitorami i licencjami oprogramowania, pamięci RAM DDR2 i DDR3, licencji na system operacyjny i pakiet biurowy
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Nr sprawy 918/P/2016
Dodano: 2016-04-07 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU ROZBUDOWY MIEJSKIEGO SYSTEMU MONITORINGU W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa 19 szt. zestawów komputerowych z oprogramowaniem na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa przełącznika rdzeniowego Ethernet.
Dodano: 2015-11-16