Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA GABINETU DYDAKTYCZNEGO DO WSPOMAGANIA PROCESU SZKOLENIA W CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA W TORUNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia gabinetu dydaktycznego do wspomagania procesu szkolenia w Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia w Toruniu, w oparciu o szczegółowy opis zamówienia, w tym wymagane parametry urządzeń i wyposażenia, wymagania techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu - Wymagania eksploatacyjno-techniczne sprzętu i urządzeń gabinetu dydaktycznego oraz przedmiar robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: 2.1.1. notebook - 2 szt. 2.1.2. oprogramowanie Microsoft Office STD MOLP AE - 2 kpl. 2.2. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego i pozostałego: 2.2.1. projektor interaktywny wraz z uchwytem - 4 szt. 2.2.2. tablica interaktywna z rzutnikiem - 1 kpl. 2.2.3. urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.2.4. wizualizer - 1 szt 2.2.5. wzmacniacz z mikserem - 1 szt. 2.2.6. głośnik sufitowy - 10 szt. 2.2.7. głośnik naścienny do kabiny tłumacza - 2 szt. 2.2.8. stół konferencyjny - 1 szt. 2.2.9. mównica - 1 szt. 2.2.10. szafka na dokumentację szkoleniową - 1 szt. 2.2.11. stół operatora - 1 szt. 2.2.12. fotel audytoryjny - 100 szt. 2.2.13. fotel - 7 szt 2.2.14. sieć elektryczna i logiczna. 2.2.15. telewizor LCD 50 FullHD, złącze internetowe RJ-45 + WiFi, gniazdo USB - 4 kpl. 2.2.16. zestaw do tłumaczenia symultanicznego - 1 kpl. 2.2.17. kabina tłumacza - 1 kpl. 2.2.18. rozdzielacz video VGA - 2 szt. 2.2.19. szafa RACK 19 24U z wyposażeniem - 1 szt. 2.2.20. switch 24 portowy zarządzalny (np. Cisco Catalyst 2960) - 2 szt. 2.2.21. przełącznica światłowodowa 12 portowa kompletna wyposażona - 2 szt. 2.2.22. router WiFi (typu Cisco 881W) - 1 szt. 2.2.23. kabel UTP6 - 305 m 2.2.24. światłowód (8 włókien) - 120 m 2.2.25. gniazdo sieciowe RJ45 - 6 (podwójne) szt. 2.2.26. mikrofon bezprzewodowy - 20 szt. 2.2.27. ekran rozwijany - 2 kpl 2.2.28. zestaw klimatyzacji kasetonowej - 1 kpl. 2.3. Instalację i konfigurację dostarczonego sprzętu. W zakres instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej, uruchomienie i wyszkolenie użytkowników. 2.4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Dostarczenie niezbędnej dokumentacji projektowej. 2.6. Szkolenie administratorów- użytkowników w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynności obsługowych przewidzianych w procesie użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - P/14/IW/16. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie 12 WOG, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 900 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - P/14/IW/16.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach