Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT BUDYNKU WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ETAP II – INSTALACJA KLIMATYZACJI WRAZ Z ZASILANIEM

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 255 113 , fax. 957 255 114
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
    ul. Teatralna 30
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 957 255 113, fax. 957 255 114
    REGON: 21120874000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.witd.gorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT BUDYNKU WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ETAP II – INSTALACJA KLIMATYZACJI WRAZ Z ZASILANIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na montażu urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 07.12.1976r. pod numerem KOK-I-211/76, położonego na działce nr 2530/2, obręb śródmieście, przy ul. Teatralnej 30 w Gorzowie Wlkp., wraz z przebudową rozdzielnicy elektrycznej i wykonaniem zasilania urządzeń Zakres robót obejmuje prace zabezpieczające ( zabezpieczenia zgodne z wymogami higieny pracy, bhp i ppoż.; zabezpieczenie przed skutkami opadów atmosferycznych w okresie wykonywania robót) oraz prace zasadnicze, w tym m.in.: 1. INSTALACJA KLIMATYZACJI; 2. WYMIANA ROZDZIELNICY ELEKTRYCZNEJ I WYKONANIE ZASILANIA URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI; 3. WYKONANIE SUFITU PODWIESZANEGO NA KORYTARZU I PIĘTRA BUDYNKU WRAZ Z OŚWIETLENIEM PODSTAWOWYM I EWAKUACYJNYM. Szczegółowy zakres zamówienia określają: Przedmiar robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Przedmiar robót elektrycznych - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem budowlano – wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez nadzór autorski i Zamawiającego), programem prac konserwatorskich i restauratorskich. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia: • wykonawca posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie (referencje) w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; • wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w budynkach wpisanych do rejestru zabytków; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach będących przedmiotem zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej: • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. e) braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2) Zamawiający zbada spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem budowlano – wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez nadzór autorski i Zamawiającego), programem prac konserwatorskich i restauratorskich. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach