Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę : zup i przypraw

Zakład Karny we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5726810, 5726824 , fax. 0-82 5726866
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny we Włodawie
    ul. Żołnierzy WiN 19 19
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5726810, 5726824, fax. 0-82 5726866
    REGON: 00032093400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę : zup i przypraw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Zupy i sosy - nr grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 158 Biały barszcz w proszku w ilości 160 kg, kod CPV 15891000-0, Rosół drobiowy w proszku w ilości 400 kg, kod CPV 15891000-0, Rosół wołowy w proszku w ilośi 200 kg, kod CPV 15891000-0, Bulion drobiowy w proszku w ilości 250 kg, kod CPV 15891000-0, Sos borowikowy w proszku w ilości 100 kg, kod CPV 15871000-4, Sos grzybowy w proszku w ilości 80 kg, kod CPV 15871000-4, Sos napoli w proszku w ilości 80 kg, kod CPV 15871000-4, Sos pieczeniowy w proszku w ilości 50 kg, kod CPV 15871000-4, Sos węgierski w proszku w ilości 60 kg, kod CPV 15871000-4, Zupa bieszczadzka w proszku w ilości 160 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa borowikowa w proszku w ilości 130 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa jarzynowa w proszku w ilości 150 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa kalafiorowa w proszku w ilości 160 kg, kod CPV 15891900-4, Zupa ogonowa w proszku w ilości 160 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa pieczarkowa w proszku w ilości 140 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa selerowa w proszku w ilości 140 kg, kod CPV 15891000-0, Zupa szparagowa w proszku w ilości 120 kg, kod CPV 15891000-0, Żurek w proszku w ilości około 200 kg, kod CPV 15891000-0. Część II: Przyprawy, mieszanki przypraw - nr grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 158 Herbata w ilości oko150 kg, kod CPV 15863000-5, Kawa zbożowa w ilości 600 kg, kod CPV 15860000-4, Makaron (świderki) w ilości 4200 kg, kod CPV 15851100-9, Miód sztuczny w ilości 1300 kg, kod CPV 15831500-7, Musztarda w ilości 1100 kg, kod CPV 15871270-7, Ocet w ilości 200 l, kod CPV 15871110-8, Pieprz ziołowy w ilości 25 kg, kod CPV 15872100- 2 Pieprz mielony w ilości 25 kg, kod CPV 15872100-2, Papryka mielona w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7, Przyprawa do zup w ilości 900 kg, kod CPV 15870000-7, Sól w ilości 1400 kg, kod CPV 15872400-5, Sól kamienna w ilości 300 kg, kod CPV 14410000-8, Ziele angielskie w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7, Przyprawa do kurczaka w ilości 30 kg, kod CPV 15870000-7, Przyprawa do ryb w ilości 80 kg, kod CPV 15870000-7, Czosnek granulowany w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7, Kwasek cytrynowy w ilości 15 kg, kod CPV 15870000-7, Koperek w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7, Liść laurowy w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7, Majeranek w ilości 25 kg, kod CPV 15870000-7. Część III: Wafle ryżowe -dietetyczne - nr grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 158 Wafle ryżowe -dietetyczne w ilości 60 kg, kod CPV 15820000-2. Część IV: Posiłki gotowe - nr grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 158 uszka danie gotowe w ilości około 50 kg, kod CPV 15894300-4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158910000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania kreślonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 orza z 2008 roku Nr 171, poz 1058 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia w/w warunków będzie przeprowadzona poprzez sprawdzenie dostarczonych dokumentów. II. Wyklucza się Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania , wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Oświadczenia i dokumenty wymagane. formularz ofertowy - załącznik nr 1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r - załącznik nr 2, parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach