Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę prasy w 2021 roku do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie

Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-007 Lublin, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    Peowiaków 12
    20-007 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
    REGON: 43231842000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mbp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę prasy w 2021 roku do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem 22200000-2 wydanej przez firmy wydawnicze za rok 2021, (od nr 1/2021 do ostatniego numeru z roku 2021), 117 pozycji prasy w 656 egzemplarzach. II. Ilość tytułów wydawnictw prasowych oraz ilość egzemplarzy, które oferent winien dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2021 roku powinna odpowiadać Specyfikacji technicznej zamówienia stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz być zgodna z poszczególnymi pozycjami określonymi w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. III. Ponadto, w przypadku obowiązywania lub ustanowienia ograniczeń w zakresie funkcjonowania bibliotek, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z tytułów prasowych będących w kolportażu Wykonawcy lub zmiany ilości egzemplarzy, dostarczanych do Zamawiającego bez konieczności zmiany umowy. IV. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian co do ilości tytułów dostarczanych wydawnictw prasowych spowodowanej zmienną sytuacją na rynku czytelniczym. O każdej planowanej zmianie Wykonawca zostanie powiadomiony przynajmniej na 14 dni przed rozpoczęciem kwartału, w którym ma nastąpić zmiana. Powyższa zmiana będzie dla Wykonawcy wiążąca i będzie miała odzwierciedlenie w fakturze i rozliczeniach finansowych. V. Przedmiotem zapłaty należności mogą być egzemplarze wydawnictw prasowych dostarczone w terminie stosownie do momentu wydania. VI. Zamówienia należy realizować poprzez dostawę prasy do właściwych punktów odbioru (załącznik nr 6 do SIWZ) na terenie miasta Lublina. Dostawa do wspomnianych punktów odbioru wkalkulowana jest w cenę oferty i Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.VII. Zamawiający żąda egzemplarzy wydawnictw prasowych o właściwych pod względem jakości standardach, bez wad i pomyłek wydawcy a także uszkodzeń mechanicznych.VIII.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwych egzemplarzy Wykonawca winien wymienić je na inne nie posiadające wad, bądź zwrócić Zamawiającemu ich równowartość pieniężną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców winien złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty określone w pkt V. 2. SIWZ oraz w pkt. V. 4.- V. 6. SIWZ. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. V. 1. SIWZ i pkt. V.3. SIWZ Wykonawcy winni złożyć wspólnie. 3.Wykonawca powinien dołączyć do oferty oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”. Brak oświadczenia Wykonawcy oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom. 4.W przypadku ustanowienia pełnomocnika, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem).5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Treść ww. pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.6. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: 1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców lub innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca oraz dotyczące podwykonawców składane mają być w oryginale. 2) Inne dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach