Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę prasy w 2020 roku do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie

Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-007 Lublin, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    Peowiaków 12
    20-007 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
    REGON: 43231842000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę prasy w 2020 roku do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem 22200000-2 wydanej przez firmy wydawnicze za rok 2020, (od nr 1/2020 do ostatniego numeru z roku 2020), 152 pozycje prasy w 910 egzemplarzach. II. Ilość tytułów wydawnictw prasowych oraz ilość egzemplarzy, które oferent winien dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2020 roku powinna odpowiadać Specyfikacji technicznej zamówienia stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz być zgodna z poszczególnymi pozycjami określonymi w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. III. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian co do ilości tytułów dostarczanych wydawnictw prasowych spowodowanej zmienną sytuacją na rynku czytelniczym. O każdej planowanej zmianie Wykonawca zostanie powiadomiony przynajmniej na 14 dni przed rozpoczęciem kwartału, w którym ma nastąpić zmiana. Powyższa zmiana będzie dla Wykonawcy wiążąca i będzie miała odzwierciedlenie w fakturze i rozliczeniach finansowych. IV. Przedmiotem zapłaty należności mogą być egzemplarze wydawnictw prasowych dostarczone w terminie stosownie do momentu wydania.V.Zamówienia należy realizować poprzez dostawę prasy do właściwych punktów odbioru (załącznik nr 6 do SIWZ) na terenie miasta Lublina. Dostawa do wspomnianych punktów odbioru wkalkulowana jest w cenę oferty i Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.VI. Zamawiający żąda egzemplarzy wydawnictw prasowych o właściwych pod względem jakości standardach, bez wad i pomyłek wydawcy a także uszkodzeń mechanicznych.VII.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwych egzemplarzy Wykonawca winien wymienić je na inne nie posiadające wad, bądź zwrócić Zamawiającemu ich równowartość pieniężną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców winien złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty określone w pkt V. 2. SIWZ oraz w pkt. V. 4.- V. 6. SIWZ. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. V. 1. SIWZ i pkt. V.3. SIWZ Wykonawcy winni złożyć wspólnie. 3.Wykonawca powinien dołączyć do oferty oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”. Brak oświadczenia Wykonawcy oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom. 4.W przypadku ustanowienia pełnomocnika, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem).5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Treść ww. pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.6. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: 1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców lub innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca oraz dotyczące podwykonawców składane mają być w oryginale. 2) Inne dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach