Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, pl. Małopolska 48
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 430 95 11
- Data zamieszczenia: 2016-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
pl. Małopolska 48 48
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 430 95 11
REGON: 00028048800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://filharmonia.szczecin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie regionalnej kampanii outdoorowej dla Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na nośnikach typu billboard - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie regionalnej kampanii outdoorowej dla Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na nośnikach typu billboard - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4 500 zł do dnia 01.07.2016 r. do godziny 12:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udział nośników o pow. 18m2 w całkowitej ilości nośników ...
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.filharmonia.szczecin.pl/chapter_71014.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016
Dodano: 2016-02-03 - 13/PNOG/SZP-2/2015 Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2015-04-16 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2015-02-18 - Organizacja i obsługa działań informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, w tym z zakresu Public Relations i Media Relations,w związku z inauguracją działalności Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie w nowej siedzibie.
Dodano: 2014-05-05 - Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-03-04 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-02-04 - Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2013-09-25 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej oraz lokalnej kampanii outdoorowej dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2013-06-05 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2013-02-19 - Usługa reklamowa polegająca na druku i ekspozycji reklamy wielkoformatowej w miastach: Warszawa, Katowice, Wrocław, Kraków, Poznań
Dodano: 2013-02-05