Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dębołęka i Papowo, gm. Wałcz

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
    REGON: 57079152000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dębołęka i Papowo, gm. Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dębołęka i Papowo znajdujących się na terenie gminy Wałcz. Planowany zakres prac: 1) Droga w Dębołęce: - zabezpieczenie i organizacja placu budowy; - roboty pomiarowe; - zdjęcie warstwy ziemi roślinnej; - karczowanie krzaków; - roboty rozbiórkowe; - transport materiałów rozbiórki; - transport nadmiaru ziemi roślinnej; - regulacja studzienek i wpustów kanalizacji deszczowej; - transport nadmiaru gruntu; - roboty ziemne; - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - remont kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych i studzienek rewizyjnych; - oczyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej; - remont studzienki telefonicznej typu ciężkiego; - ustawienie krawężników i oporników na ławie z oporem; - ustawienie obrzeży betonowych; - wykonanie cokołu pod bariery ograniczające ciąg pieszy; - ustawienie barier ograniczających ciąg pieszy; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej; - stabilizacja gruntu cementem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni; - wykonanie nawierzchni placu z kruszywa łamanego; - wykonanie nawierzchni z kamienia obrobionego; - wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; - wykonanie oznakowania pionowego; - wykonanie zieleni drogowej; Bilans powierzchni - Powierzchnia jezdni bitumicznej = 2034m2 - Powierzchnia placu z kamienia obrobionego = 228m2 - Powierzchnia placu z kruszywa = 174m2 - Powierzchnia zieleni = 1426m2 - Powierzchnia poboczy = 494m2 -Powierzchnia ciągu pieszego = 59m2 2) Droga w Papowie: - zabezpieczenie i organizacja placu budowy; - roboty pomiarowe; - zdjęcie warstwy ziemi roślinnej; - roboty rozbiórkowe; - transport materiałów rozbiórki; - transport nadmiaru ziemi roślinnej; - regulacja zaworów wodociągowych; - roboty ziemne; - transport nadmiaru gruntu; - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - ustawienie krawężników i oporników na ławie z oporem; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej; - stabilizacja gruntu cementem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni; - wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego; - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; - wykonanie oznakowania pionowego; - wykonanie zieleni drogowej; Bilans powierzchni: - Powierzchnia jezdni bitumicznej = 1915m2 - Powierzchnia zjazdów z kostki betonowej = 122m2 - Powierzchnia zjazdów z kruszywa z kruszywa = 206m2 - Powierzchnia zieleni = 284m2 - Powierzchnia poboczy = 366m2 - Powierzchnia objęta przebudową = 3594m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) W pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 24 1240 3712 1111 0000 4363 6691 z dopiskiem wadium droga Dębołęka i Papowo. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja udzielona przez wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach