Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg
- Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
REGON: 02190758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 w zakresie działań w Internecie oraz prasie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie internetowej i prasowej kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016, tj. zrealizowanie przez Wykonawcę, w zamian za wynagrodzenie, działań, których efektem ma być stworzenie oraz utrzymanie w podmiotowym otoczeniu Zamawiającego pozytywnego wyobrażenia o Zamawiającym lub produktach bądź usługach oferowanych przez Zamawiającego a także kształtowanie wzajemnych relacji między Zamawiającym a odbiorcami jego usług, jak również zarządzanie procesami komunikacyjnymi między Zamawiającym a odbiorcami jego usług oraz mediami przez świadome, celowe i systematyczne kształtowanie tych procesów. 2. Określony w ust. 1 przedmiot zamówienia dotyczy następujących działań: 2.1. działań w Internecie: podejmowanie przez Wykonawcę w zamian za wynagrodzenie aktywności marketingowych zmierzających do promocji Europejskiej Stolicy Kultury 2016 za pośrednictwem Internetu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania w kampanii reklamowej najnowocześniejszych narzędzi e-marketingowych wskazanych przez Zamawiającego pozwalających na precyzyjne dotarcie do określonej grupy celu przy jednoczesnej optymalizacji kosztów, 2.2. działań w prasie: podejmowanie przez Wykonawcę w zamian za wynagrodzenie aktywności marketingowych zmierzających do promocji Europejskiej Stolicy Kultury 2016 za pośrednictwem zakupu powierzchni reklamowych w ogólnopolskiej prasie drukowanej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, przygotowywanie plików produkcyjnych reklam (DTP) i dostarczanie ich do poszczególnych redakcji zgodnie z harmonogramem. 3) produkcji reklamy internetowej, spotu reklamowego, reklamy graficznej potrzebnej do realizacji kampanii w Internecie i prasie. 3. Opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ działania w Internecie i prasie stanowią przykładowy media plan, który może być wykorzystany w układzie miesięcznym w każdym miesiącu obowiązywania umowy. Zleceniodawca ma prawo zrealizować opisane świadczenia w Internecie i prasie w części lub wielokrotności wszystkich świadczeń w danym miesiącu. Koszty monitoringu i optymalizacji oraz grafiki i kreacji są zakładane do każdego miesiąca lub działań w układzie miesięcznym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 4 do SIWZ i projekcie umowy: Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość dodatkowych informacji dotyczących Zamawiającego na portalach internetowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych
Dodano: 2016-03-31 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
Dodano: 2015-11-08 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-02 - Kampania informacyjno-promocyjna nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy (2014-2020) (nr DU-Z.272.73.2015)
Dodano: 2015-07-29 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2015-04-09 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-11 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
Dodano: 2014-10-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektów: 1. Rewitalizacja kamienic komunalnych położonych przy ul. Chrobrego 34A, Niemcewicza 34, Rydygiera 43 we Wrocławiu. 2. Dziedziniec artystyczny - adaptacja budynków oficynowych i wnętrza podwórzowego przy ul. Rydygiera 25-27 we Wrocławiu, na otwarte pracownie artystyczne
Dodano: 2014-09-08 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2014-04-29 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektu Renowacja neoklasycystycznego budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia znajdującego się we Wrocławiu przy pl. Nowy Targ 1/8.
Dodano: 2014-04-17