Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8443438 , fax. 022 6465251
- Data zamieszczenia: 2010-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej
ul. Spartańska 1B 1B
02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8443438, fax. 022 6465251
REGON: 00028913000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koweziu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej dla projektu realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Model wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie (nr sprawy: 17/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Niniejsze zamówienie dotyczy przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla projektu realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie. 2)Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a)opracowanie hasła promocyjnego projektu; b)opracowanie logotypu projektu; c)opracowanie księgi identyfikacji wizualnej projektu; d)opracowanie informatora; e)przygotowanie i realizacja materiałów reklamowych; f)publikacja artykułów w czasopismach i na portalach branżowych; g)przygotowanie strony internetowej projektu; h)przeprowadzenie kampanii mailingowej; i)przeprowadzenie kampanii na portalach internetowych; j)organizacja konkursu; k)przygotowanie bazy mediów i nawiązania współpracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Strategia kampanii promocyjnej. 3)Wymagane jest, aby wszelkie materiały promocyjne realizowane w ramach niniejszej strategii były zgodne z aktualnymi wzorami określonymi w /Wytycznych dotyczących oznakowania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki/, opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 110 000,00 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koweziu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06