Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
- Data zamieszczenia: 2016-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
ul. Chocimska 24 24
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
REGON: 00028846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu Zapobieganie zakażeniom HCV oraz przygotowanie sprawozdania końcowego z realizacji tej kampanii. Kody CPV: 79341400-0- Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, 79342200 -5 usługi w zakresie promocji, 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium. Wymagana wysokość wadium wynosi: 18 500,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset PLN). 2. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego: PKO BP S.A. 98 1020 1042 0000 8302 0200 8027. 3. Wymagana kwota wadium winna znaleźć się na wskazanym koncie najpóźniej przed terminem składania ofert. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty potwierdzenie dokonanego przelewu. 4. Dopuszczalne formy wpłaty wadium. 1) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wadium na okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość strategii mediowej kampanii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzh.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie - część internetowa
Dodano: 2015-07-13