Gmina Siennica Różana ogłasza przetarg
- Adres: 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 759 281 , fax. 825 759 900
- Data zamieszczenia: 2021-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica Różana
Siennica Różana 1
22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie
tel. 825 759 281, fax. 825 759 900
REGON: 11019792500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie działań informatycznych, digitalizacyjnych i promocyjnych w ramach projektu „Dziedzictwo kulturowe i naturalne w gminie Siennica Różana”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne (Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1.1. przygotowanie szczegółowego programu promocji zawierającego rodzaje działań, czas i sposób ich realizacji, w tym termin przygotowania materiałów do ich akceptacji przez Zamawiającego, 1.2. wykonanie portalu internetowego, 1.3. wykonanie aplikacji na urządzenia mobilne, 1.4. Wykonanie digitalizacji zasobów malarstwa i sztuki ludowej, 1.5. wykonanie digitalizacji „Izby obrzędów Lubelszczyzny”, 1.6. wykonanie wizualizacji w przestrzeni 3D pod nazwą „Wirtualny park Miniatur Województwa Lubelskiego”, 1.7. wykonanie audiobooków oraz wersji drukowanej wierszy / fragmentów utworów Mikołaja Reja, 1.8. wykonanie tablic pamiątkowych, 1.9. opracowanie artykułów promocyjnych i zamieszczenie ich w lokalnej prasie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 – wzorze umowy. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. Poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno-biurowe związane z pełnieniem funkcji personel biurowy administracyjny (sekretariat). Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu szpitalnego systemu informatycznego InfoMedica i AMMS
Dodano: 2023-04-28 - Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania
Dodano: 2023-04-12 - Nadzór autorski i świadczenie usług serwisu oprogramowania
Dodano: 2023-01-26 - objęcie nadzorem autorskim modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS)
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa sprzętu, oprogramowania podnoszącego cyberbezpieczeństwo, wdrożenie systemu oraz wykonanie audytu dla Instytutu Medycyny Wsi w Lublinie w ramach projektu „Podniesienie poziomu bezpieczeń
Dodano: 2022-11-29 - Budowa systemu umożliwiającego tworzenie stron internetowych jednostek oświatowych.
Dodano: 2022-08-31 - Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica
Dodano: 2022-08-09 - nadzór autorski i serwis programów InfoMedici i AMMS-a
Dodano: 2021-02-09 - Przedłużenie ważności licencji dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych
Dodano: 2021-02-09