Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Suwałkach.

Areszt Śledczy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 651 207 , fax. 875 650 328
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Suwałkach
    ul. Wojska Polskiego 29
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 651 207, fax. 875 650 328
    REGON: 31959800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów: Część 1- warzywa świeże i jabłka 1) burak ćwikłowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 9 500,00 kg 2) marchew, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg – 36 000,00 kg 3) kapusta biała , klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg – 8 700,00 kg 4) cebula klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 17 000,00 kg 5) kapusta czerwona, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg – 4 800,00 kg 6) pietruszka korzeń klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg – 3 300,00 kg 7) seler korzeniowy , klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg – 5 500,00 kg 8) rzepa czarna, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg – 1 500,00 kg 9) kapusta pekińska, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg – 2 800,00 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg – 9 000,00 kg 11) pomidor, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg – 2 000,00 kg 12) ogórek świeży, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg – 650,00 kg 13) papryka zielona, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg – 250,00 kg Część 2 – ziemniaki 1). ziemniaki, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg – 90 000,00 kg Część 3 – warzywa kwaszone 1) kapusta kwaszona klasa I, opakowanie max.120 kg – 4 050,00 kg 2) ogórek kwaszony, klasa I, opakowanie max. 120 kg – 4 150,00 kg Część 4 – warzywa strączkowe 1) fasola „Jaś” gat. I– opak. jedn. max. 50 kg - 2 700,00 kg 2) groch łuskany połówki – gat. I - opak. jedn. max. 50 kg – 2 200,00 kg 2. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 3. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.) 4. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. 5. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 6. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 7. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 1) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki. Transport towaru odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, samochodem dopuszczonym do przewozu żywności, 2) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie bądź faxem do godziny 900 na dwa dni przed dostawą. 3) Dostawa towaru odbywać się będzie codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 4) Dostawa warzyw określonych w części 1 – odbywać się będą 1 raz w tygodniu w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Dostawa warzyw określonych w części 1 punkty: 11,12,13 z uwagi na sezonowość odbywać się będzie odbywać się będą 1 raz w tygodniu w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia w okresie od 01.06.2021 do 31.10.2021. 5) Dostawa warzyw określonych w części 2 odbywać się będą 4 razy w miesiącu w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 6) Dostawa warzyw określonych w części 3,4 – odbywać się będą 2 razy w miesiącu w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 7) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Dostawy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące oferowanych produktów, gramatury produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy. 13) CPV - 03.10.00.00-2. 14) Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Z uwagi na to, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach