Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dostaw związanych z nasadzeniem i zagospodarowaniem terenów dwóch terenów położonych na obszarze GMK zgodnie z założeniami projektowymi w odniesieniu od jednej do dwóch części, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123418516 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48123418516, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dostaw związanych z nasadzeniem i zagospodarowaniem terenów dwóch terenów położonych na obszarze GMK zgodnie z założeniami projektowymi w odniesieniu od jednej do dwóch części, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dostaw związanych z nasadzeniem i zagospodarowaniem terenów dwóch terenów położonych na obszarze GMK zgodnie z założeniami projektowymi w odniesieniu od jednej do dwóch części, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. 1.1 Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje między innymi: 1.1.1 W odniesieniu do części 1 - zagospodarowanie zielenią i elementami małej architektury terenu działki 344/3 obr. 90 Podgórze, przy ul. Kąpielowej w Krakowie, przy czym szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonym do SIWZ zestawieniu tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysie), projekcie zieleni, wykazie materiałów roślinnych oraz pkt 28) SIWZ, jak i wzorze umowy, a obejmuje on w szczególności: a) przygotowanie terenu pod nasadzenia zgodnie z założeniami projektowymi, b) wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych, bylin zgodnie z projektami c) dostawę i montaż elementów małej architektury zgodnie z założeniem projektowym oraz wykonanie powierzchni utwardzonych z kostki brukowej, d) pielęgnację zieleni. 1.1.2 W odniesieniu do części 2 - zagospodarowanie zielenią otoczenia Centrum Kongresowego ICE w Krakowie, przy czym szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonym do SIWZ zestawieniu tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysie), projekcie zieleni, wykazie materiałów roślinnych oraz pkt 28) SIWZ, jak i wzorze umowy, a obejmuje on w szczególności: a) przygotowanie terenu pod nasadzenia zgodnie z założeniami projektowymi, b) wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych, bylin zgodnie z projektami. 1.2 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania i zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, ze sztuką ogrodową, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.3 W odniesieniu do prac które są objęte przedmiotem zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo określania ilości i rodzaju wykonywanych prac, terminu ich wykonania w tym wyboru technologii, a także ograniczenia ich zakresu bez podawania przyczyny. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Natomiast pielęgnacja wsadzonego materiału roślinnego po posadzeniu w odniesieniu do części 1 zamówienia polega w szczególności na: 1.4.1 podlewaniu, przy czym częstotliwość podlewania należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian. ZZM nie zapewnia dostępu do wody, 1.4.2 nawożeniu drzew, krzewów, bylin nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany roślin oraz pory nawożenia, zastosować dawkę nawozu zgodnie z zleceniami producenta, zabrania się przenawożenia drzew, szczególnie nawozami azotowymi, 1.4.3 utrzymaniu przepuszczalnej wierzchniej warstwy ziemi wokół drzew, krzewów, bylin, 1.4.4 pieleniu mis, powierzchni obsadzonych, misę wokół drzew, krzewów, bylin należy utrzymywać w prawidłowym kształcie i wielkości, 1.4.5 poprawieniu ewentualnych zniszczeń czy przesunięć agrowłókniny, 1.4.6 uzupełnianiu ściółki ( kora, kamienie itp), 1.4.7 kontrolowaniu występowania chorób i szkodników oraz po ewentualnym pojawieniu się stosowaniu odpowiednich środków ochrony roślin, zaakceptowanych przez Inspektora, 1.4.8 zabezpieczenie roślin wrażliwych na niskie temperatury na okres zimowy, 1.4.9 wymianie, systemów stabilizujących drzewa, 1.4.10 wymianie drzew, krzewów, bylin które nie podjęły wegetacji, bądź uschły w okresie pielęgnacji na własny koszt, 1.4.11 wykonywaniu cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających, formujących. 1.4.12 przeglądzie, konserwacji i naprawie elementów małej architektury i chodnika. 1.5 Od Wykonawcy wymaga się każdorazowego okazania materiału roślinnego przed wsadzeniem i przedstawienia zaświadczenia wystawionego przez szkółkę dostarczającą rośliny, w którym potwierdzona jest zgodność przebiegu procesu produkcji roślin z wymaganiami Zamawiającego (szkółkowanie) i zgodnie z zaleceniami Związku Szkółkarzy Polskich. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż w treści SIWZ i załączników słowo część dotyczące danego zakresu zamówienia jest równoważne słowu zadanie i mogą być używane zamiennie. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie maksymalnie jednej oferty częściowej przez Wykonawcę, na jedno wybrane zadanie odpowiednio z części 1 lub 2 Złożenie oferty częściowej przez jednego Wykonawcę ponad dopuszczalną liczbę (maksymalnie 1 wybrane zadanie), będzie skutkować odrzuceniem każdej oferty częściowej złożonej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jako niezgodnej z treścią niniejszej SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Zamawiający wskazuje, iż ograniczenie możliwości złożenia ofert częściowych przez jednego Wykonawcę jest celowe i uzasadnione zakresem, wartością i czasem realizacji każdej z części, jak też dotychczasowym doświadczeniem Zamawiającego wynikającym z realizacji poprzednich zamówień na analogiczny zakres przedmiotowy. Dlatego też, Zamawiający zwraca również uwagę, iż Wykonawca składając ofertę na wybrane części zamówienia nie tylko nie może złożyć samodzielnie oferty na więcej niż dopuszczalna liczba zadań, ale nie może także przyjąć równocześnie roli podwykonawcy u Wykonawcy składającego ofertę na inne części zamówienia w tym postępowaniu. Zamawiający zwraca uwagę, iż w przypadku zaistnienia okoliczność złożenia ofert przez Wykonawców z udziałem podwykonawców, którzy również złożyli oferty jako Wykonawcy na inne zadania, nastąpi odrzucenie ofert obu Wykonawców, którzy wykorzystując taki mechanizm, w ten sposób będą próbować obejść przepisy prawa i wymagania oraz warunki wynikające z treści SIWZ. Podstawą odrzucenia ofert Wykonawców, w tym przypadku będzie art. 89 ust. 1 pkt 1 i pkt 2, w zw. z art. 14 ust. 1 ustawy z Pzp, w zw. z art. 58 § 1 KC oraz w zw. z art. 82 ust. 1 Pzp. Zaznaczyć również należy, iż w tym postępowaniu Zamawiający nie zakazuje co do zasady korzystania przez Wykonawców z zaangażowania potencjału podwykonawców, zarówno dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jak i przy wykonywaniu zamówienia w przypadku podpisania umowy. Niemniej nie dopuszcza możliwości aby Wykonawca był zarazem podwykonawcą u innego Wykonawcy przy składaniu ofert i realizacji zamówień w tym postępowaniu. 1.8 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień powtarzających. 1.9 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.10 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.11 Wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia odbioru całości nasadzeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów oraz etapów i zakresów pośrednich, do dnia 30 listopada 2018 r., liczonym od dnia zawarcia umowy, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z zestawieniem tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysem) stanowiącym załączniki do SIWZ, 1 plik w formacie Excel, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami SIWZ i wycenić całość zamówienia, co zobowiązany jest przedstawić w treści oferty poprzez załączenie własnej kalkulacji ceny oferty odpowiednio do wzoru załączonego do SIWZ (kosztorysu), odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, przy czym: 1.1 dla części 1 – 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), 1.2 dla części 2 – 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane); 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach