Przetargi.pl
Dostawa roślin wraz z usługą ich nasadzenia na terenie Miasta Zakopane w ramach projektu „Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem”

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa roślin wraz z usługą ich nasadzenia na terenie Miasta Zakopane w ramach projektu „Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : dostawa roślin wraz z usługą ich nasadzenia na terenie Miasta Zakopane w ramach projektu „Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem” Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego w ramach projektu : „Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem” Zamówienie składa się z 2 zadań- wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane zadania Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia Zadania 1 jest dostawa roślin wraz z ich nasadzeniem na terenie Parku im. Lecha Kaczyńskiego , Aleje 3-go Maja i ul. Słonecznej w Zakopanem obejmująca : 1) 722 szt. drzew żywopłotowych, 2) 1.898 szt. krzewów, zgodnych pod względem gatunku, odmiany oraz parametrów z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy dla zadania 1 stanowiącej załącznik do specyfikacji w miejscach wskazanych na załączniku mapowym nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na żywotność posadzonych roślin oraz trwałość ich zabezpieczeń. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia zadania 2 jest dostawa roślin wraz z ich nasadzeniem na terenie Miasta Zakopane, obejmująca : 1) 380 szt. pnączy, 2) 4 918 szt. bylin, 3) 360 szt. krzewinek, 4) 12 460 szt. cebul kwiatowych wiosennych, 5) 68 m² powierzchni rabat z roślin wrzosowatych zgodnych pod względem gatunku, odmiany oraz parametrów z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy dla zadania 2 stanowiącej załącznik do specyfikacji w miejscach wskazanych w załączniku mapowym nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na żywotność posadzonych roślin oraz trwałość ich zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości: Dla Zadania 1 - 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych) Dla Zadania 2- 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.110) ). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem ,że dotyczy przetargu BZP.271.59.2018-Zadania ….. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 09 października 2018 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 09 października 2018 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2)Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4) Do oferty należy załączyć ; - w przypadku składania oferty na Zadanie 1 - Wypełniony załącznik nr 3 „Składniki cenotwórcze” do wzoru umowy Zadania 1 stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. - w przypadku składania oferty na Zadanie 2 - Wypełniony załącznik nr 3„Składniki cenotwórcze” do wzoru umowy Zadania 2 stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że brak załączenia do oferty załącznika „składniki cenotwórcze „ spowoduje ze oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach