Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie i rozszerzenie subskrypcji na oprogramowanie do obsługi incydentów znak postępowania ZP-PN-183-2011-WIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się do: a) przedłużenia subskrypcji na użytkowane oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise (wydłużenie okresu licencji) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od 16.12.2011r. (wersja wielojęzyczna, 100 serwisantów) na okres 1 roku, b)udzielenia subskrypcji na 5000 dodatkowych zasobów od dnia wygaśnięcia posiadanej licencji tj. od 16.12.2011r. na okres 1 roku. 2)Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej obsługi serwisowej produktu (wsparcie i maintenance) w okresie udzielonej licencji. 3)W ramach obsługi serwisowej Zamawiający, jako użytkownik licencji, otrzymuje: a)po stronie producenta oprogramowania - ZOHO Inc. : ?nielimitowane wsparcie techniczne drogą mailową przez cały rok w trybie 24x5, ?telefoniczne wsparcie techniczne dla problemów krytycznych. Ta droga pomocy może być zapoczątkowana przez użytkownika po uprzednim otrzymaniu pocztą elektroniczną zaproszenia lub samodzielnie przez użytkownika dzwoniąc na nr telefonu +1 888 720 9500, ?darmowy dostęp do podstawowych uaktualnień i poprawek w systemie, ?główne aktualizacje, takie jak zmiana wersji z 8.x na 9.x, będą udostępniane bez dodatkowych kosztów, ?darmowy dostęp do dokumentacji on-line. b)po stronie Wykonawcy: ?nielimitowane wsparcie techniczne drogą mailową i systemem zdalnej pomocy w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00, ?dostęp do portalu pomocy technicznej i bazy rozwiązań, ?telefoniczne wsparcie dla problemów krytycznych, dzwoniąc pod numer pomocy technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487800009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania do obsługi incydentów, znak postępowania: CUI/ZP/PN/30/2014
Dodano: 2014-11-25 - Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance)
Dodano: 2013-06-03 - Przedłużenie i rozszerzenie subskrypcji na oprogramowanie do obsługi incydentów znak postępowania - ZP-PN-195-2012-WIN
Dodano: 2012-10-26 - ZP-I/6/2010-dostawa specjalistycznego oprogramowania do zarządzania warunkami środowiskowymi dla NeoLek
Dodano: 2010-04-28 - Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie ServiceDesk Plus
Dodano: 2009-09-09