Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
- Data zamieszczenia: 2014-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
ul. Namysłowska 8 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23
REGON: 02228736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania do obsługi incydentów, znak postępowania: CUI/ZP/PN/30/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) przedłużenie subskrypcji na użytkowane oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise (wydłużenie okresu licencji) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od 16.12.2014r. (wersja wielojęzyczna, 200 serwisantów) na okres 1 roku, b) udzielenia subskrypcji na 8000 zasobów od dnia wygaśnięcia posiadanej licencji tj. od 16.12.2014r. na okres 1 roku. c) licencja musi pochodzić z polskiego kanału dystrybucji (od polskiego dystrybutora). 2. Bezpłatna obsługa serwisowa produktu (wsparcie i maintenance) w okresie udzielonej licencji. 3. W ramach obsługi serwisowej Zamawiający, jako użytkownik licencji, musi otrzymać: 1) po stronie producenta oprogramowania - ZOHO Inc. : a) nielimitowane wsparcie techniczne drogą mailową przez cały rok w trybie 24x5, b) telefoniczne wsparcie techniczne dla problemów krytycznych. Ta droga pomocy może być zapoczątkowana przez użytkownika po uprzednim otrzymaniu pocztą elektroniczną zaproszenia lub samodzielnie przez użytkownika dzwoniąc na nr telefonu +1 888 720 9500, c) darmowy dostęp do podstawowych uaktualnień i poprawek w systemie, d) główne aktualizacje, takie jak zmiana wersji z 9.x na 10.x, będą udostępniane bez dodatkowych kosztów, e) darmowy dostęp do dokumentacji on-line. 2) po stronie Wykonawcy: a) nielimitowane wsparcie techniczne drogą mailową i systemem zdalnej pomocy w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00, b) dostęp do portalu pomocy technicznej i bazy rozwiązań, c) telefoniczne wsparcie dla problemów krytycznych, dzwoniąc pod numer pomocy technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487800009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy klucza licencyjnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance)
Dodano: 2013-06-03 - Przedłużenie i rozszerzenie subskrypcji na oprogramowanie do obsługi incydentów znak postępowania - ZP-PN-195-2012-WIN
Dodano: 2012-10-26 - Przedłużenie i rozszerzenie subskrypcji na oprogramowanie do obsługi incydentów znak postępowania ZP-PN-183-2011-WIN
Dodano: 2011-11-17 - ZP-I/6/2010-dostawa specjalistycznego oprogramowania do zarządzania warunkami środowiskowymi dla NeoLek
Dodano: 2010-04-28 - Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie ServiceDesk Plus
Dodano: 2009-09-09