Przetargi.pl
Przebudowa ulicy wewnętrznej - ul. Gdańska w Pasłęku Drugie postępowanie

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy wewnętrznej - ul. Gdańska w Pasłęku Drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi wewnętrznej w obrębie ulicy Gdańskiej w Pasłęku (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie). 2. Zakres zadania obejmuje wykonanie: • przebudowę drogi wewnętrznej, ul. Gdańskiej w Pasłęku. Szerokość jezdni od 5,00 m do 3,50 m, nawierzchnię zaprojektowano z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, na powierzchni łącznej 1 872 m2 w kolorach i kształtach jak w projekcie, • chodniki z płytek betonowych 30*30*5 cm, żwirek płukany odcień żółty, oraz kostka betonowa gr. 8 cm kolor szary,na pow. 690 m2 • uzupełnienie humusu i wykonanie trawników 1 366,00 m2, zasadzenie 16 drzew – klon kulisty, żywopłoty – tawuła japońska. Elementy małej architektury: ◦ wiata na kontenery śmietnikowe – 4 szt., ◦ ławki parkowe – 8 szt., ◦ kosze na śmieci – 8 szt. Wody opadowe odprowadzone będą do projektowanej kanalizacji deszczowej z rur PVC kl. S SN8. o średnicy: • 160 x 4,7 o dł. l= 43m; • 200 x 5,9 o dł. l=46m; • 250 x 7,3 o dł. l=196m. Przebudowa sieci wodociągowej średnicy 110 mm z rur PERC PN 10 o dł. l=120,00m za pomocą przewiertu sterowalnego bez naruszenia nawierzchni jezdni. Odcinek W1-W2-W3-W4-W5-W6 został już wykonany. Nie należy uwzględniać go do wyceny. Wykonanie oświetlenia ulicznego słupy stalowe 17 szt. ośmiokątne ocynkowane o wysokości H=5m z wysięgnikiem o dł. 0,5m na fundamentach prefabrykowanych, 19 opraw świetlnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenie w formie wadium w wysokości 25000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest co najmniej: • jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w branży drogowej bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika budowy, oraz • co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika robót wod-kan, oraz • co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) informację Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy; 3) dokumenty dotyczące powoływania się na zasoby innych podmiotów - jeżeli dotyczy; 4) dokumenty dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie - jeżeli dotyczy. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach