Przetargi.pl
„Budowa chodnika w Upałtach Małych”

GMINA GIŻYCKO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GIŻYCKO
    ul. Mickiewicza 33
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 790671225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika w Upałtach Małych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w Upałtach Małych. 2. Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa / techniczna stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika w ciągu drogi gminnej nr 129038N w Upałtach Małych 4. Zakres zadania obejmuje wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, dostosowując konstrukcję na obciążenie ruchem KR1, przebudowę nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki, wykonanie odwodnienia drogi (remont istniejących studni chłonnych), wykonanie poszerzenia jezdni, wycinkę drzew i budowę wyniesionego przejścia dla pieszych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z: a) postanowieniami SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego ,b) dokumentacją techniczną, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi,e) projektowanymi postanowieniami umowy,f) przedmiarami robót,Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i uzyskać jego zatwierdzenie przez właściwy organ. Roboty winny być oznakowane zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu i ewentualne utrudnienia związane z wykonywanymi robotami w obrębie placu budowy. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. w przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany (techniczny) oraz obowiązujące normy, przepisy i warunki techniczne. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót.5. Ilekroć w specyfikacji technicznej, kosztorysie lub projekcie wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne", tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII i IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (doświadczenie zawodowe), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi / chodnika / ścieżki rowerowej / parkingu o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2.b) w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (potencjał kadrowy),Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum 1 osobą na stanowisku:kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej; osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; .3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiada przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach