Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Szpitalnej w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Szpitalnej w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Szpitalnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia do granicy z m. Chorzów wraz z fragmentem ul. Polnej oraz budowę parkingu w rejonie skrzyżowania ulic Szpitalna - Polna wraz z odwodnieniem, oświetleniem i organizacją ruchu, w tym m.in.: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) roboty ziemne, 3) zabezpieczenie i odwodnienie wykopów, 4) wzmocnienie podłoża pod konstrukcję jezdni oraz pod układkę sieci, 5) wymianę konstrukcji jezdni wraz z ich dostosowaniem do kategorii obciążenia ruchem KR3, 6) budowę sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej, 7) budowę i przebudowę sieci oświetlenia ulicznego, 8) budowy, przebudowy, przekładek i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu, 9) regulację wysokościową studni, zasuw i ich przekryć, oraz włazów i wpustów ulicznych, 10) wykonanie podbudów pomocniczych i zasadniczych oraz nowych nawierzchni, 11) zabudowę obrzeży i krawężników, 12) budowę miejsc postojowych wraz z budową parkingu, 13) przebudowę chodnika i opaski, 14) przebudowę i odtworzenia zjazdów 15) odtworzenia istniejących nawierzchni , 16) odtworzenia zieleni niskiej, 17) wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, w tym oznakowania poziomego i pionowego, Na przebudowę układu komunikacyjnego ul. Szpitalnej, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia do granicy z m. Chorzów, składa się m.in.: 1) Remont układu komunikacyjnego ul. Szpitalnej na odcinku 84,07m (od km 0+6,88 do km 0+90,95), w tym odtworzenie stanu istniejącego geometrii poziomej i pionowej drogi; zabudowa nowych elementów krawędziowych typu krawężniki i obrzeża oraz wykonanie nowej konstrukcja nawierzchni jezdni, chodników i zjazdu, w nawiązaniu do odcinka przebudowywanego, 2) Przebudowa układu komunikacyjnego ul. Szpitalnej na pozostałym odcinku tj. od km 0+90,95 do granicy z miastem Chorzów wraz przebudową odcinka ul. Polnej i przebudową skrzyżowań ul. Szpitalnej z ul. Licealną i ul. Polną, 3) Budowa nowych i przebudowa istniejących stanowisk postojowych wraz z budową parkingu, 4) Przebudowa istniejącego gazociągu niskiego ciśnienia DN 150 stal i przyłącza DN 50 stal do budynku nr 10, 5) Przebudowa istniejących sieci elektroenergetycznych średniego napięcia SN, 6) Przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia nN, 7) Przebudowa istniejącej sieci oświetlenia ulicznego nN, 8) Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami odwadniającymi, jako nowego systemu odwodnienia ulic, 9) Wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu. Realizację robót należy podzielić na etapy w związku z planowanymi terminami udostępnienia terenu budowy: - przekazanie terenu budowy dla zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na odcinku od skrzyżowania z ul. Polna (bez rejonu skrzyżowania) do granicy z miastem Chorzów nastąpi do 7 dni od daty zawarcia umowy, - przekazanie terenu budowy dla pozostałego zakresu robót nastąpi po zakończeniu remontu wodociągu w ul. Szpitalnej, realizowanego na zlecenie Chorzowsko-Świętochłowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, lecz nie później niż dnia 30.06.2018 r. Poglądowy zakres etapów realizacyjnych został wskazany w załączniku nr 3 do specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnieniach branżowych stanowiących załącznik nr 2 do specyfikacji. Rysunki i część opisowa dokumentacji projektowej oraz przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnienia branżowe są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarach robót i uzgodnieniach branżowych, winne być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Dokumenty te wraz z opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. II. Klauzule społeczne 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: 1) wykonywaniu robót ziemnych, związanych z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu, 2) pracach w wykopach, 3) pracach na wysokości powyżej 1,0 m, 4) robotach rozbiórkowych 5) robotach wykonywanych pod lub w pobliżu przewodów linii elektroenergetycznych, w odległości liczonej poziomo od skrajnych przewodów, mniejszej niż: a) 3,0 m - dla linii o napięciu znamionowym nieprzekraczającym 1 kV, b) 5,0 m - dla linii o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, lecz nieprzekraczającym 15 kV, c) 10,0 m - dla linii o napięciu znamionowym powyżej 15 kV, lecz nieprzekraczającym 30 kV, 6) robotach przy prowadzeniu których występują działania substancji chemicznych zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu ludzi, 7) robotach prowadzonych w studniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – ZPU.271.16.2018”. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 7.05.2018 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w terminie określonym w pkt 6 w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzędu mieszczącej się na niskim parterze pok. Nr 5. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 4), 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach