Przetargi.pl
Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia. Zamówienie udzielane w 2 częściach. Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia. Zamówienie udzielane w 2 częściach. Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez okres 24 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia" Zamówienie udzielane w 2 częściach: Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony Opis części zamówienia, Ze względu na dopuszczalną masę całkowitą (DCM) przechowywanych pojazdów Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części: Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony. Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 180 pojazdów o DMC do 3,5 t i 20 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 t. Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 5 pojazdów o DMC pow. 7,5 t i 2 pojazdów o DMC pow. 16 t. W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : 1. świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia. Zamawiający wymaga by ww. pojazdy były parkowane i przechowywane na parkingu strzeżonym, całodobowo zabezpieczonym (minimum dozór wykonywany przez dozorcę) w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych, ogrodzenie parkingu trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych), oświetlonym, zapewniającym całodobową łączność telefoniczną oraz wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów. Parking musi znajdować się na terenie miasta Katowice bądź w odległości maksymalnie 10 km od granic administracyjnych miasta Katowice poruszając się drogą publiczną. 2. świadczenia usług całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). 3. nieodpłatnego przechowywania (parkowania) na parkingu zaoferowanym przez Wykonawcę pojazdów usuniętych w trybie art. 130a przed nowelizacją ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 4 września 2010 r. w ilości 25 szt. (stan na 01. 03. 2018 r.), których lista stanowić będzie załącznik do umowy – dotyczy I części zamówienia. Dla części I Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: 180 pojazdów o DMC do 3,5 t i 20 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 t. Ustawienie pojazdów na parkingu winno zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną oraz umożliwić swobodny dojazd lawety do każdego pojazdu Dla części II Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum 5 pojazdów o DMC pow. 7,5 t oraz 2 pojazdów o DMC pow. 16 t. Ustawienie pojazdów na parkingu winno zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną oraz umożliwić swobodny dojazd holownika do każdego pojazdu, 4. świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na: usuwaniu śmieci z pojazdów, dokonywaniu ich awaryjnego otwierania. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 Ustawy. Szacunkowe ilości poszczególnych usług podane są w załączniku nr 1 do SIWZ (druk oferty, tabele a i b dla części I oraz tabele c i d dla części II - kolumny 2,3 i 4). Zamawiający zastrzega, że ilości podane w tabelach j.w. mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i wynikać będą z ilości faktycznie parkowanych pojazdów usuniętych w trybie art.50a oraz 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ​Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: 1) Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony 10 000,00 PLN; 2) Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony 1 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ​I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postepowania, - spełnia warunki udziału w postepowaniu , w formie określonej w załączniku 2 i 3 do siwz, 2. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3. Dowód wniesienia wadium; 4. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5. Kalkulację ceny ofertowej (załączniki 1a i 1b do oferty) 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; II. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach