Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Matejki w Damasławku nr 212031P

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62110 Damasławek, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8
    62110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
    REGON: 53316200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Matejki w Damasławku nr 212031P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Matejki w Damasławku nr 212031P o łącznej długości 394,60 mb.Miejsce realizacji zamówienia:Damasławek, działki ewidencyjne 295, 314, 315, 318/25, 318/31, 324/1 obręb Damasławek, Gmina Damasławek, Województwo Wielkopolskie.Ogólne informacje o zakresie robót objętych zamówieniem: Stan istniejący:Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Damasławek, na odcinku ulicy Matejki biegnącej od ul. Piotrkowickiej do ul. Plac Wiosny Ludów (odcinek nr1) wraz z łącznikiem w postaci chodnika pomiędzy ulicami Matejki i Wspólnej oraz od ul. Kcyńskiej do ul. Polnej (odcinek nr 2). Na omawianym odcinku występuje skrzyżowania zwykłe z drogą powiatową o nawierzchni bitumicznej – ul. Piotrkowicka. Po obu stronach projektowanej ulicy znajdują się tereny zabudowy jednorodzinnej lub pola. Dojazd do nich zapewniają istniejące zjazdy indywidualne (w przeważającej większości gruntowe). Odwodnienie pasa drogowego odbywa się do istniejących wpustów deszczowych i kanalizacji deszczowej lub lokalnie w teren. W pasie drogowym w rejonie projektowanej inwestycji stwierdza się występowanie następujących urządzeń infrastruktury technicznej: linii energetycznych eNN, linii telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej.I CZĘŚĆ: Budowa odcinka nr 1 oraz ciągu pieszego działka nr 315, 318/31, 295.Odcinek nr 1 od km 0 + 000,00 do km 0 + 171,60 nawierzchnia bitumiczna oraz od km 0 + 171,60 do km 0 + 262,50 nawierzchnia brukowa zgodnie z załączonym przedmiarem robót do SIWZ: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów i chodników, - zdjęcie warstwy humusu,- korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża,- wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem) o Rm=2,5MPa o grubości 10cm, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm o grubości 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4cm, - wykonanie nawierzchni ulicy o szerokości 4,50 m z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm, - wykonanie nawierzchni ulicy z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm,- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm oraz 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (przy chodniku), - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), - humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, - oznakowanie poziome i pionowe. Początek projektowanego odcinka nr 1 – o dł. 262,50 m – przebudowy ulicy Matejki przyjęto na włączeniu się do istniejącej nawierzchni drogi powiatowej (ul. Piotrkowicka), a koniec na włączeniu się do istniejącej nawierzchni ul. Plac wiosny Ludów. II CZĘŚĆ: Budowa odcinka nr 2 działka nr 314, 324/1 na odcinku km 0 + 000,00 do km 0 +096,60. Odcinek nr 2 odcinku km 0 + 000,00 do km 0 +096,60 zgodnie z załączonym przedmiarem robót do SIWZ:- usunięcie drzew i krzewów, - zdjęcie warstwy humusu,- rozebranie elementów istniejącej nawierzchni, - regulacja włazów studzienek i skrzynek zaworów,- korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża,- wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem) o Rm=2,5MPa o grubości 10cm,- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm o grubości 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4cm, - wykonanie nawierzchni ulicy o szerokości 4,50 m z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,- ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (przy chodniku), - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), - humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, - oznakowanie poziome i pionowe. Początek projektowanego odcinka nr 2 – o dł. 96,60 m – przebudowy ulicy Matejki przyjęto na włączeniu się do istniejącej nawierzchni ul. Kościelnej, a koniec na włączeniu się do istniejącej nawierzchni ul. Polnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: I Części zadania wadium w kwocie: 9.200,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.01.2017 r. do godz.: 09:30. II Część zadania wadium w kwocie: 2.100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.01.2017 r. do godz.: 09:30. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 18 8959 0001 4200 0299 2000 0410,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240).3.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy z sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach