Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Jana Pawła II, Pogodnej, Zimowej oraz remont ciągu pieszo-rowerowego w Radymnie

Miasto Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 281 589, , fax. 166 282 417
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radymno
    Lwowska 20
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 166 281 589, , fax. 166 282 417
    REGON: 65090055900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Jana Pawła II, Pogodnej, Zimowej oraz remont ciągu pieszo-rowerowego w Radymnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: przebudowę ulic: Jana Pawła II, Pogodnej, Zimowej oraz remont ciągu pieszo-rowerowego 1. Ulica Jana Pawła II Charakterystyczne parametry • Długość projektowanego odcinka - około 500 m, • Klasa techniczna - droga klasy L, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x2, • Szerokość jezdni - 6 m, • Szerokość pasa ruchu - 3 m, • Chodnik - obustronny, szerokości 1,55-2,05 m, • Pas zieleni - około 1-5 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót: W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę chodników, • Przebudowę pasa zieleni, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej. Opis zamierzeń projektowych: Przebieg sytuacyjny: Trasę przebudowywanej ulicy pozostawia się bez zmian lub wykonuje się niewielką korektę jej przebiegu. Trasa składa się z 6 odcinków prostych oraz 5 załomów. Przebieg wysokościowy: Przebieg wysokościowy dostosowano do ukształtowania istniejącego terenu oraz tzw. pkt. stałych (zjazdy, wejścia do budynków, skrzyżowania). Niweleta składa się z 6 odcinków o stałym pochyleniu, 5 łuków pionowych. Przekroje normalne: Przekrój poprzeczny ulicy składa się z jezdni, zjazdów, dojść do furtek, chodników oraz pasa zieleni i jest ograniczony liniami rozgraniczającymi pas drogowy. Jezdnia: Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, projektuje się „daszkowe” w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnie ogranicza się z obu stron krawężnikiem na ławie z betonu. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Na połączeniu konstrukcji nawierzchni z mas bitumicznych oraz z kostki brukowej należy ułożyć krawężnik betonowy drogowy wtopiony (odsłonięcie -1 cm). Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej. Skrzyżowania: Projektowany odcinek wyposażony jest w 10 skrzyżowań zwykłych, trzywlotowych, gdzie wszystkie relacje skrętne są dopuszczone. Ze względów bezpieczeństwa tarcza skrzyżowania z ul. Pogodną oraz ulicą Wiosenną zostanie wyniesiona 10 cm ponad niweletę jezdni, co wymusi na kierowcach zmniejszenie prędkości przy zbliżaniu się do skrzyżowania. Zjazd: Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny: • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek: Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Pas zieleni: Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Skrajnia: Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. 2. Ulica Pogodna. Charakterystyczne parametry: • Długość projektowanego odcinka - około 150 m, • Klasa techniczna - droga klasy L, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x2, • Szerokość jezdni – 5,5 m, • Szerokość pasa ruchu – 2,75 m, • Szerokość chodnika – 1,65 – 2,05 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót: W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej. Opis zamierzeń projektowych: Przebieg sytuacyjny: Trasę ulicy pozostawia się bez zmian lub wykonuje się niewielką korektę jej przebiegu. Przebieg wysokościowy: Przebieg wysokościowy dostosowano do ukształtowania istniejącego terenu oraz tzw. pkt. stałych (zjazdy, wejścia do budynków, skrzyżowania). Przekroje normalne: Przekrój poprzeczny ulicy składa się z jezdni, zjazdów, chodników, dojść do furtek i jest ograniczony liniami rozgraniczającymi pas drogowy. Jezdnia: Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o dwóch pasach ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego i końcowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest dwustronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 12 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm, na zjazdach 4 cm. Nawierzchnie jezdni ulicy Pogodnej projektuje się z kostki brukowej. Skrzyżowania: Projektowany odcinek wyposażony jest w 2 skrzyżowania: 1. Ulicy Pogodnej z ulicą Jana Pawła II w km 0+156 ulicy Pogodnej (tj. na końcu odcinka). Skrzyżowanie zwykłe, trzywlotowe. Wszystkie relacje skrętne będą dostępne na skrzyżowaniu po przebudowie. 2. Ulicy Pogodnej i Błonie z ulicą Złota Góra (droga powiatowa). Skrzyżowanie stanowi początek dla obu ulic. Skrzyżowanie zwykłe, czterowlotowe. Wszystkie relacje skrętne będą dostępne na skrzyżowaniu po przebudowie. Zjazd: Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak chodnik a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia: Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. 3. Ulica: Zimowa. Charakterystyczne parametry ulicy: • Droga gminna nr 111423R (ul. Zimowa) L = 63,38 m • Klasa techniczna - drogi klasy D, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x1, • Szerokość jezdni – 3,5 – 4,0 m, • Szerokość pasa ruchu – 3,5 – 4,0 m, • Opaska z kostki brukowej – około 1-2 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę opaski/pasa zieleni (obszar pomiędzy krawędzią jezdni a ogrodzeniem), • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej. Opis zamierzeń projektowych Przebieg sytuacyjny: Trasę przebudowywanych ulic pozostawia się bez zmian lub wykonuje się niewielką korektę ich przebiegu. Przebieg wysokościowy: Przebieg wysokościowy dostosowano do ukształtowania istniejącego terenu oraz tzw. pkt. stałych (zjazdy, wejścia do budynków, skrzyżowania). Przekroje normalne: Przekroje poprzeczne ulic składają się z jezdni, zjazdów, dojść do furtek oraz opaski z elementów betonowych i są ograniczone liniami rozgraniczającymi pas drogowy. Jezdnia: Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Skrzyżowania: Skrzyżowania projektuje się jako zwykłem, trzywlotowe. Wszystkie relacje skrętne będą na nich możliwe. Zjazd: Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Opaska oraz dojścia do furtek: Ze względu na zbyt małą powierzchnie istniejących pasów zieleni dla wegetacji roślin, projektuje się wykonanie opasek z betonowej kostki brukowej, gr. 8 cm. Szerokość opaski waha się w przedziale około 1-2m. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia: Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. 4. Remontowany ciąg pieszo-rowerowy Charakterystyczne parametry • Długość odcinka - około 640 m, • Szerokość ciągu - od 1,6 do 2,5 m, Rodzaj i zakres robót: W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Remont nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego, Opis zamierzeń projektowych Przebieg sytuacyjny: Przebieg sytuacyjny ciągu pieszo-rowerowego pozostawia się bez zmian. Przebieg wysokościowy: Przebieg wysokościowy ciągu pieszo-rowerowego pozostawia się bez zmian. Przekroje normalne: Przekrój poprzeczny składa się z ciągu pieszo-rowerowego oraz pasa zieleni. Ciąg pieszo-rowerowy: Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie konstrukcji nawierzchni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku pobocza gruntowego. Ciąg ogranicza się obrzeżem trawnikowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem -1 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 1 cm. Nawierzchnie projektuje się z kostki brukowej, bezfazowej. Pas zieleni: Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego zawiera przedmiar robót i projekt budowlany. 5.Zakres zadania obejmuje remont sieci wodociągowej z przyłączami w ulicach: 1. ul. Ciąg pieszo rowerowy:, wodociąg z rur śr. 110PE 245,0m, wodociąg z rur śr.90PE 25,0m, wodociąg z rur śr.40PE 25,0m, wodociąg z rur śr. 32PE 185,0m, hydrant ppoż. śr.80 nadziemny 1,0szt. 2. ul. Jana Pawła II:m, wodociąg z rur śr.110PE 415,0m, wodociąg z rur śr.32PE 95,0m, hydrant ppoż. śr.80 nadziemny 3,0szt., hydrant ppoż. śr.80 poddziemny 1,0szt. 3. ul. Zimowa: wodociąg z rur śr.90PE 15,0m, wodociąg z rur śr.63PE 45,0m, wodociąg z rur śr.50PE 15,0m, wodociąg z rur śr.40PE 20,0m, wodociąg z rur śr.32PE 130,0m, 4. ul. Jesienna (przejście przez ul. J.Pawła II): wodociąg z rur śr.90PE 20,0m 5. ul. Letnia (przejście przez ul. J. Pawła II): wodociąg z rur śr.90PE 20,0m 6. ul. Wiosenna (przejście przez ul. J. Pawła II): wodociąg z rur śr.90PE 15,0m 7. ul. Pogodna: wodociąg z rur śr. 90PE 100,0m, hydrant ppoż. śr.80 nadziemny 1,0szt. 8. ul. Kasztanowa: wodociąg z rur śr. 90PE 25,0m Zakres inwestycji obejmuje remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych polegający na wymianie istniejących przewodów i uzbrojenia na nowe po istniejącej trasie sieci i przyłączy na odcinku o włączenia do sieci do wodomierza w budynku. Zakres remontu przyłączy obejmuje wymianę przewodów do węzła wodomierzowego i przebudowę węzła. Węzły w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy wyposażyć w zawory i filtry siatkowe. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe. Jako armaturę odcinającą zaprojektowano zasuwy żeliwne klinowe miękkouszczelniające kołnierzowe i hydranty ppoż. śr.80 nadziemne i podziemne. Trzpień zasuwy należy przedłużyć obudowa teleskopową i zakończyć skrzynką uliczną. Skrzynki zasuw należy obetonować i obrukować w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem. Przyłącza z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe, włączenie do sieci wodociągowej poprzez nawiertkę z zasuwą odcinającą dla średnic wodociągu 90 i 63, dla średnic mniejszych poprzez trójnik z zasuwą. Odcinki instalacji do wodomierza w budynku należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych. Węzły wodomierzowe w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy dozbroić w zawory antyskażeniowe typu EA śr.25mm. Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego zawiera przedmiar robót i projekt budowlany. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekty budowlane i wykonawcze – załącznik nr 7 do SIWZ. 2. przedmiary robót – załącznik nr 8 do SIWZ. 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Jeśli gdziekolwiek w projekcie lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie materiałów (nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń) to Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp . W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia zostanie opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Jeżeli, w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Obowiązek Wykonawcy wskazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych produktów z wymaganiami opisanymi w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/ produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/ produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować – w dokumentach załączonych do oferty – nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w załączniku nr 7 (Przedmiar), 8 (dokumentacja projektowa), 9 (STWiORB). Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii autora projektu lub ekspertów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od ustalenia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z pełnomocnictwem - jeśli wymagane, 2. oświadczenia wymienione w punkcie 6.1.1 niniejszej SIWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a oraz nr 2b do SIWZ (o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków uczestniczenia w postępowania), 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, 4.dokument potwierdzający wniesienie wadium – jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż wpłata na rachunek bankowy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach