Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sienkiewicza w Pszczółkach

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sienkiewicza w Pszczółkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEBUDOWA UL. SIENKIEWICZA W PSZCZÓŁKACH WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA Zakres robót obejmuje: 1.1. Przebudowę drogi usytuowanej na dz. 463, 69/5, 69/8, 68/5, 67/6, 66/2, cz. dz.81/1, cz. dz 94/1 od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul Sportową oraz na działkach oznaczonych nr 67/4, 92/4, 106/6 stanowiących ulicę Henryka Sienkiewicza w Pszczółkach (nawierzchnia drogi z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru szarego, wydzielony ciąg pieszy na jezdni z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru żółtego, chodniki z kostki betonowej o grubości 6 cm koloru żółtego, zjazdy z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru szarego, parkingi i miejsca postojowe z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru granatowego). Szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu. Należy wyregulować istniejące studzienki, zawory, zasuwy, włazy oraz wykonać humusowanie skarp poboczy z obsianiem trawą. 1.2. Budowę kanalizacji deszczowej z włączeniem do sieci istniejących w ul. Mickiewicza i ul. Konopnickiej. 1.3. Budowę oświetlenia ulicznego. 1.4. Przebudowę oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej i gazowej w miejscach kolizji z układem drogowym. 1.5. Wycinkę istniejących drzew i karpin. Zdemontowane w ramach realizacji inwestycji nieuszkodzone płyty drogowe YOMB należy oczyścić i ułożyć zesztaplowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości max. do 10 km. Uszkodzone nienadające się do powtórnego wbudowania płyty YOMB należy zutylizować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. Zdemontowane kraty z istniejących wpustów deszczowych należy przekazać Zamawiającemu. Wykazany w dokumentacji projektowej zakres przeznaczony do wykonania przez Energię Oświetlenie Sopot należy wykonać w ramach zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej – kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. Zamawiający wymaga stosowania kostki brukowej barwionej w całej masie. 2. REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ. Zadanie obejmuje remont infrastruktury wodociągowej zlokalizowanej w obszarze realizowanej inwestycji, od sieci zlokalizowanej na wysokości działki nr 106/1 do działki nr 86/1. W przypadku wystąpienia infrastruktury wodociągowej wykonanej z innego materiału niż PE należy wymienić dany odcinek na jednolity materiał (PE) o średnicy 110 mm, natomiast w przypadku stwierdzenia niesprawności zasuw lub hydrantów należy je wymienić. Parametry infrastruktury wodociągowej: - sieć wodociągowa – długość około 400 mb, - 6 hydrantów nadziemnych, - ok. 23 przyłącza o długości około 138 mb, - 4 przełączenia sieci wodociągowej, o średnicy DN 160 -1 szt., DN 110 - 2 szt., DN 90- 1szt. Zamawiający nie posiada wiedzy na temat stanu technicznego infrastruktury wodociągowej, niezbędny zakres prac remontowych należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie dokonania odkrywki. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Obmiar wykonanych prac musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. REMONT NAWIERZCHNI ULICY BRZECHWY W PSZCZÓŁKACH. Zakres zadania obejmuje: - demontaż istniejących płyt Yomb na odcinku ok.120 mb; - korytowanie; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni szer. 4 m na długości ok. 170 mb z ułożeniem wjazdów i podejść do furtek z nieuszkodzonych płyt YOMB pochodzących z demontażu ul. Brzechwy i Sienkiewicza; - zamulenie nawierzchni. 4. REMONT NAWIERZCHNI ODCINKA ULICY WITOSA W PSZCZÓŁKACH. Zakres zadania obejmuje: - demontaż istniejących płyt Yomb na odcinku ok.70 mb; - korytowanie; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni szer. 4 m na długości ok. 80 mb z ułożeniem wjazdów i podejść do furtek z nieuszkodzonych płyt YOMB pochodzących z demontażu ul. Witosa i Sienkiewicza; - zamulenie nawierzchni. Przebudowywane drogi muszą zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - wykonanie sieci wodociągowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 70.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach