Przetargi.pl
Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Zielonej Górze (na odcinku od ronda im. Michała Kaziowa do skrzyżowania z ulicą Kupiecką)

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Zielonej Górze (na odcinku od ronda im. Michała Kaziowa do skrzyżowania z ulicą Kupiecką)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących etapów robót: 1.1. etap 1 - od hm 0+00,00 do hm 8+25,05, w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: a) rozbiórka konstrukcji jezdni – częściową lub na całej szerokości na zakładanych w projekcie odcinkach, b) rozbiórka pozostałych elementów ulicy tj. krawężników, nawierzchni chodników i powiązań komunikacyjnych, obrzeży itp., c) ułożenie nowych krawężników (betonowe, polimerobetonowe i granitowe) i obrzeży betonowych, d) wykonanie nowej konstrukcji jezdni, e) budowa wysp kierujących, f) budowa ciągu pieszo-rowerowego, g) dowiązanie się do istniejących nawierzchni, h) przebudowa i budowę chodnika, i) przebudowa powiązań komunikacyjnych, j) budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami, k) regulacja istniejących urządzeń (studnie rewizyjne, skrzynki zaworów wodociągowych i gazowych, studnie telekomunikacyjne), l) przebudowa kanalizacji teletechnicznych, m) przebudowa i budowę oświetlenia, n) wycinka drzew i krzewów, o) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, p) budowa monitoringu wizyjnego, q) demontaż i budowa sygnalizacji świetlnej, r) wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego, s) wykonanie stałej organizacji ruchu, t) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót 1.2. etap 2 - Rondo im. Michała Kaziowa, w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: a) frezowanie istniejącej nawierzchni, b) rozbiórka elementów ulicy tj. krawężników, nawierzchni chodników i powiązań komunikacyjnych, obrzeży itp., c) ustawienie krawężników d) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni i chodników. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ. W załączniku nr I.5 do SIWZ Zamawiający załącza w celach pomocniczych przedmiary robót z zastrzeżeniem, że ilości podane w przedmiarach nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający o 6 miesięcy, przy czym: okres gwarancyjny na oznakowanie poziome grubowarstwowe wynosi 24 miesiące od daty odbioru końcowego robót. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 5. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu: robót rozbiórkowych; robót ziemnych; podbudów; nawierzchni: jezdni, chodników, ciągów pieszo-rowerowych i zjazdów; sieci kanalizacji deszczowej; oświetlenia; pozostałej infrastruktury technicznej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem wszystkich osób wykonujących ww. zakresy prac. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł stanowiącą załącznik do umowy, obejmującą również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy z podaniem cen jednostkowych robót. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 10. Planuje się dofinansowanie zadania w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach