Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Kolska Szosa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy skrzyżowania ulic powiatowych Dobrskiej i Uniejowskiej oraz gminnej Plac Sienkiewicza w m. Turek. Zakres robót: • przebudowa tymczasowego ronda na stałe ze sfrezowaniem warstwy ścieralnej i wykonaniem nowych warstw – ok. 1200 m2 z wykonaniem przejezdnego ronda z kostki granitowej; • przebudowa istniejących odcinków chodnika (chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z posypką z kruszywa naturalnego granitowego) – 440 m2; • przebudowa istniejących zjazdów (zjazdy o nawierzchni z kostki bazaltowej) - 80m2 • zagospodarowanie wyspy centralnej oraz wyspy rozdzielającej – 90 m2; • renowacja odcinka sieci wodociągowej, • roboty instalacyjne. Przedmiot zamówienia (zakres i sposób wykonania) określa szczegółowo 1. załącznik nr 10 Przedmiar robót 2. załącznik nr 11 Kosztorys ofertowy 3. Załącznik nr 12 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4. Załącznik nr 13 Projekt wykonawczy 5. Załącznik nr 14 Projekt stałej organizacji ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: wadium –8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 5) potwierdzenie wniesienia wadium. 6) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach