Przetargi.pl
Budowa ścieżki rekreacyjnej wzdłuż rz. Warty

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rekreacyjnej wzdłuż rz. Warty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu uporządkowania terenu pomiędzy brzegiem rz. Warty, a podstawą skarpy drugiej trasy zalewowej oraz stworzenia warunków do rekreacyjnego wykorzystania tego terenu przez mieszkańców miasta i gminy Wronki, a także turystów (w tym turystów wodnych) należy wykonać budowę ścieżki rekreacyjno – pieszo – rowerowej o szer. 3,53 m z elementami towarzyszącymi w skład których wejdą m.in.: 1) Zakres etapu II obejmuje: Ścieżka rekreacyjna: 388 mb, w tym: - chodnik: 600,48 m2, - ścieżka rowerowa: 1132,2 m2, Roboty brzegowe na długości wzdłuż linii brzegu: 378 mb, Wyloty: - rura osłonowa nr 4, - wylot nr 4 (W-3), - wylot nr 5 (Netto), - wylot nr 6 (W-20, - wylot w rejonie ogródków działkowych, Schody skarpowe: 3 szt. Wyposażenie: - kosze na śmieci: 8 szt., - ławki parkowe: 11 szt., - stojaki na rowery: 2 szt. Roboty pozostałe: przygotowawcze, ziemne, likwidacja placu budowy. 2) Zakres etapu III obejmuje: Ścieżka rekreacyjna: 296 mb, w tym: - chodnik: 445,20 m2, - ścieżka rowerowa: 635,90 m2, Roboty brzegowe na długości wzdłuż linii brzegu: 304 mb, Wyloty: - rura osłonowa nr 2, - rura osłonowa nr 3, Schody skarpowe: 1 szt., Wyposażenie: - kosze na śmieci: 7 szt., - ławka parkowa: 7 szt. Modernizacja dojścia z ogródków działkowych. Pozostałe roboty: przygotowawcze, ziemne, likwidacja placu budowy. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze, projekcie budowlano – wykonawczym, operacie wodnoprawnym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 763/2016 z dnia 07.10.2016 r. Inwestycja realizowana jest na podstawie pozwolenia na budowę. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 80.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2.kosztorysy ofertowe - sporządzone w oparciu o kosztorysy ślepe Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 8a i 8 b do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorysy ślepe Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ślepego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ofertowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3.pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4.dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach