Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku usługowo-administracyjnego wraz z przebudową infrastruktury technicznej na działce o nr ewid. 3869 przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 9235115600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku usługowo-administracyjnego wraz z przebudową infrastruktury technicznej na działce o nr ewid. 3869 przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku usługowo-administracyjnego wraz z przebudową infrastruktury technicznej na działce o nr ewid. 3869 przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi. Zamierzenie budowlane obejmuje:  przebudowę istniejącego budynku usługowo - administracyjnego wraz z dociepleniem ścian,  nadbudowę istniejącego budynku usługowo - administracyjnego,  rozbudowę istniejącego budynku usługowo - administracyjnego, mając na celu zachowanie istniejącej funkcji usługowej – jadłodajni, poszerzenie funkcji usługowej o placówkę pn. Dzienny Dom „Senior +” dla osób starszych oraz poszerzenie funkcji administracyjnej o dodatkowe pomieszczenia biurowe, wraz z wewnętrzną instalacją: - wodociągową, hydrantową, - kanalizacji sanitarnej, - ogrzewczą – centralnego ogrzewania – źródło zasilania z węzła cieplnego w budynku, - wentylacyjną – z wentylacją grawitacyjną i mechaniczną, - elektryczną, - odgromową, - teletechniczną.  przebudowę istniejącej infrastruktury towarzyszącej obejmującą: - budowę przyłączą wodociągowego od istniejącego przyłącza na przedmiotowej działce, - budowę instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz ze studnią rewizyjną na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej na przedmiotowej działce, - budowę instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi z odprowadzaniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej na przedmiotowej działce, - budowę instalacji elektroenergetycznej zasilającej budynek z istniejącego kabla ziemnego na przedmiotowej działce, - budowę instalacji oświetleniowej od istniejącego kabla oświetleniowego na przedmiotowej działce. Wykonawca zadania zobowiązany będzie do realizowania robót w taki sposób, który będzie umożliwiał nieprzerwane działanie jadłodajni zlokalizowanej na części parteru budynku, pomimo, że pewien zakres robót budowlanych będzie związany z przebudową pomieszczeń jadłodajni. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować teren budowy by w maksymalnym stopniu umożliwić korzystanie z parkingu Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający zastrzega, że materiał rozbiórkowy nawierzchni istniejącego parkingu, związany z rozbudową budynku należy oddać do dyspozycji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ:  Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa;  Załącznik nr 2 - przedmiary, przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty;  Załącznik nr 3 – STWOR. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Harmonogram musi uwzględniać, że budynek będzie cały czas użytkowany i należy zapewnić do niego dostęp. Zamawiający wymaga, aby ekipa remontowa charakteryzowała się wysoką kulturą osobistą ze względu na prowadzenie prac w budynku użyteczności publicznej. Ponadto zabrania się palenia papierosów na terenie urzędu oraz niewłaściwego użytkowania urządzeń lub maszyn niezbędnych do wykonania robót, co groziłoby ewentualnym zaprószeniem ognia. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Opłaty za korzystnie z mediów (prąd , woda , gaz itp.) podczas realizacji zamówienia pokrywa Wykonawca. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł, (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.11.2017.AS – Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku usługowo-administracyjnego wraz z przebudową infrastruktury technicznej na działce o nr ewid. 3869 przy ul. Świeckiej 45 w Tucholi” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów potrzebnych do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach